Te joilla YkkösBonus - kortti, ja käytätte sitä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitruuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sitruuna

Aktiivinen jäsen
22.05.2004
2 393
1
38
Paljonko ootte saannu vuodessa ykkösbonusta??

Mulle ei oo pitkään aikaan tullut sitä ilmoitusta kotiin, ja äsken kävin heidän sivuilta katsomassa.. Yllätyin, yli 140e jo tulossa bonusta.. :whistle:

Jonkun tuommoisen summan yleensä..

vaikka ei siis pääasiassa noissa kaupoissa edes käydä.

Mut ykkösbonuksella saa niitä tarjouksia, joten..viimeksi ostin 23? siwasta, ja siitä tarjouksen takia vielä 3? pois, ja viime kuun 300? s-kortti ostoksista oli tullu bonusta alle 7?...

Jonkun verran tulee korttia käytettyä. Vakuutukset menee suoraan, tankatessa käytän sekä muutenkin missä vain se nyt käy. Suurin bonus mitä olen ikinä saanut on 18.60?/vuosi. Eli eipä päätä huimaa.....

Myö ei käydä kuin siwassa silloin tällöin niin saadaan joku 130e..Sinne meneekin aina vähintään se 20-30e vaikka ostaisit kuinka vähän, kun on niin korkeat hinnat:(

mulla on ollut toi kortti jo vaikka kuinka kauan mutta nyt vasta on ruvennut enemmän käyttämään sitä kun siwa on tossa tien toisella puolella ja vakuutukset menee suoraan ja kohta tulee 500 e lisärahaa sinne bonustilille kun maksoin Tradekan jäsenmaksun, meillä toi kannattaa tosi hyvin, taitaa ens kesänä tulla ekat bonukset siwan kautta, täällä kun ei ole euromarkettia niin teen isommat ruokaostokset k-supermarketissa kun tossa siwassa ei ole kaikkea mitä on isommissa ruokakaupoissa mutta silti siellä on tullut käytyä nyt ahkerasti tän uuden bonusjakson alettua (toukokuu-07), sokkarilla käyn harvemmin kun en viitti sieltä asti kantaa ruokaostoksia vaan käyn mieluummin sitten lähempänä olevissa kaupoissa

YkkösBonus-kortti on lähinnä sillä saatavien tarjousten takia. Kortti on ollut meillä varmaan niin kauan kuin on ollut olemassa, ja kerran on saatu bonusta 10?.

S-marketista tehdään päivittäisostokset ja taitaa mies ostaa bensat (tai dieseliähän tuo auto käyttää) ABC:ltä, joten sieltä tulee bonusta n. 30? kuussa. Plussabonusta tulee se 5? muutaman kerran vuodessa.

Minulla on se käsitys, että ykkösbonusta ei saa lainkaan pienehköistä summista, mutta jos ostaa paljon, saa hyvin bonustakin.

Meillä käytetään vain ykkösbonuskorttia. Viimeksi saimme bonusta 750? ja käytettiin 15900 euroa. Voi olla että s-etukortilla saa enemmän mutta meillä ei ole vakuutuksia eikä puhelinlaskuja tuossa summassa.

Yhteistyössä