Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Periaatteessa en myöskään ole ajatellut salata asiaa, lapset vain ovat vielä sen verran pieniä etten heille ole kertonut. Lapset eivät koskaan ehtineet tavata tätä isovanhempaa ja ensin olen ajatellut kertoa heille muita asioita isovanhemmasta.
Mikä HELVETIN tarve naisilla on aina puhua ja kertoa kaikki? 15v kuivilla ja typerä ämmä lyö alkoholistilapun otsaan molemmille? Mitä helvetin etua tuosta nyt on?olen kertonut suoraan, että äitini kuoli maksakiroosin, koska joi liikaa ja oli alkoholisti.
myös sen olen kertonut että anoppi ja hänen miehnsä ovat ENTISIÄ alkkiksia ( ovat olleet juomatta nyt noin 15v), Minusta siinä ole mitään salattavaa.
olen kertonut että KAIKKI viinaa juovat eivät ole alkohoisteja ja alkoholia voi ottaa järkeävstikinj a se että vanhemmat voi olla esim kerran tai kaksi vuodessa humalasa, ei silti tarvitse olla alkkis. Mutta myös ilman viinaa voi pitää hauskaa ja monia juhlia voi pitää ilman alkoholia.
Totuus nyt tulee ilmi aina, kerroin mitään tai en. Mutta en minäkään ihan kaikkea halua kertoa, eikä lapsen tarvitse tietääkään, paha mielihän hänelle tulee jos tietäisi mitä kaikkea olen saanut kestää.
Lähinnä mietin, mitä jos lapsii kysyy missä minun äitini on, eikö hän välitä? Tai muuta vastaavaa.
Ja mitä tulee tuohon että alkoholismi olisi sama kuin syöpä niin hohhoijaa taas.
Mä puntaroin toisinaan miten kertoisin 7-vuotiaalle ex-anopin alkoholismista... Soittelee toisinaan ja nähdään harvoin. Kyselee usein tytöltä tahtoisko lähteä luistelemaan/kaupungille tmv. mutta sovittuna aikana mummoa ei sit näykään kun viina on vienyt voiton.
Olen koittanu sanoa asiasta suoraankin, mutta kun on alkoholisti, se luulee että me ei huomata että soittaa humalassa tmv. Ja taas tyttö pettyy joka kerran kun ei tulekaan vaikka on sovittu.