Te joilla useampia lapsia samaa sukupuolta, saanks minä kysellä henkilökohtasia...?

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
...voi vastata vaikka harmaana :) Koska ei mun tarkoitus ole tutkia teidän tulehdustaipumuksianne.

Eli, jos teillä on useita lapsia samaa sukupuolta (sanotaan vaikka, että kolme - tai jos vain kaksi lasta ja molemmat samaa sukupuolta), niin oletteko kärsineet hiiva- tai muista emätintulehduksista?

Kun siis on tämmönen LEGENDA (mä kutsun sitä siksi, koska sitä ei varsinaisesti ole todistettu), että jos emättimen pH on suotuisa hiivoille sun muille tulehduksille, niin se on suotuisa myös X-siittiöille - jos taas pH tappaa hiivat ja muut, se olisi suotuisa poikasikiöille.

Mä vaan utelen, että mimmosia kokemuksia täältä löytyy. Mulla on kaksi poikaa, eikä mulla ole koskaan, ikinä, ollut hiivaa.

Eli ihan on sekalaista seurakuntaa ainakin tähän asti :)

Mä vaan mietin, että luulis olevan just toisinpäin. Että jos EI ois hiivaa sun muuta, niin se pH suosis niitä tyttösiittiöitä, koska niiden ainakin sanotaan olevan kestävämpiä.

Minulla on kaksi poikaa ja molemmissa raskauksissa kerran hiivatulehdus. Muuten ei ole juurikaan ollut hiivatulehduksia, nuorena tyttönä pari kertaa. Nyt kääkkänä ei hiivaa. :)

Yhteistyössä