Te, joilla synnytys käynnistynyt vesien menolla

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Missä tilanteessa vedet menivät? Ystäväni väitti, että vedet voivat mennä vain levossa / rentona, ei esim. keskellä puistoa tai kaupassa. En oikein usko tätä... Itsellä meni viimeksi vedet, kun olin juuri nukahtamassa eli sikäli tukisi ystävän teoriaa, mutta mutta...
 
m
Ekasta meni yöllä, kun nousin vessaan ja toisesta meni, kun tehtiin esikoiselle iltahommia ja suihkusta tulin kuivaamaan lapsosta. Eli en ollut siinä illalla kyllä yhtään lepäillyt eli..
 
saa väittää mitä vaan, totuus on mitä vaan
eka, meni vedet aamulla herätessäni ja vessaan kuselle rynnätessäni, siis levon jälkeen. kolmoselta meni illalla kesken iltarutiinien (lapsille ip:tä yms..)=ei levossa.
 
kolmen äiti
Ekalla kerralla olin vessareissulla ja toisella kerralla käänsin sängyssä kylkeä hetkeä aiemmin huokaisten "tää ei synny ikinä" :D
Mun äidillä meni vedet pankin lattialle...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:
MIten ootte saanu sängyn/sohvan kuivaksi jos vedet menneet sinne? Itellä tänää LA ja oon miettiny et miten hitossa saan sohvan kuivaksi jos siihen veet hulahtaa =O..
Mä oon laittanut viikosta 36 -> pyyhkeen sänkyyn lakanan ja patjan väliin. Viimeksi vedet meni sänkyyn ja vaikka vettä oli paljon ja kaikki tuli holahtaen, tähtäys oli niin hyvä, että patja ei kastunut :)
 
rice
Ensimmäisestä olin juuri menossa istumaan lattialle. Toisen kohdalla olin nousemassa aamulla sängystä (ja onnekseni ehdin nousta tarpeeksi ettei mennyt sängylle). Kolmannessa tuli kun luin lapsille kirjaa.
 
Eka kerran ne meni sänkyyn ja matkalla vessaan.. ;) Olin nukkumassa ja heräsin tunteeseen,että tulikohan lirautettua pissat pitkin sänkyä..ja sitähän sitten lorahtelikin sinne vessaan asti mennessä...
Toisen kerran kun vedet on menny, heräsin aamulla ja kun nousin sängystä,poksahti vettä jonkin verran(pieni liraus) pöksyyn,mut sillä kertaa kerkesin vessaan,ettei menny sänkyyn asti,eikä lattiallekaan.. ;)
 

Yhteistyössä