P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:Alkuperäinen kirjoittaja liisa:Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:pitäiskö moisesta olla kateellinen?meillä on nyt poika ja jos tää kakkonenkin on niin pääasia että on terve.
Sitäpaitsi tyttöjä saa Kiinasta![]()
No ei varmana saa, kun siellä on pula just tytöistäJoissakin maaseutukunnissa on 3 poikaa tyttöä kohden. Et melkoinen kilpailu jo omasta takaa. Paremminkin poikia saa kiinasta...
no ihan höpö höpö. vaan vammaisia poikia luovutetaan kiinassa adoptioon.
Se oli heitto vaan.
Mä tiedän monta adoptiotyttöä kiinasta ja mun puolesta saatte vetää herneen syvälle nekkuun![]()
Todella tökeröä...ei voi muuta sanoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta kommenteista mitä olen saanut, ilmeisesti minun pitäisi?
T. kahden pojan äiti
Alkuperäinen kirjoittaja veira:Se, kumpaa sukupuolta lapsi on, riippuu täysin miehestä. Kun hedelmöitys tapahtuu sukupuoli on jo ratkaistu. Että jos haluaa sen viidennen tytön jälkeen pojan niin kannattaa käydä vieraissa kun ei kotona onnista...
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu68:Miksi pitäisi olla kateellinen moisesta? Onko jompikumpi sukupuoli parmpi vai mihin tämä ajatus perustuu?
Alkuperäinen kirjoittaja Safiiri:Alkuperäinen kirjoittaja veira:Se, kumpaa sukupuolta lapsi on, riippuu täysin miehestä. Kun hedelmöitys tapahtuu sukupuoli on jo ratkaistu. Että jos haluaa sen viidennen tytön jälkeen pojan niin kannattaa käydä vieraissa kun ei kotona onnista...
Mikään ei riipu täysin yksin yhdestä tekijästä. Miehen kiihottuneisuuteenkin vaikuttaa naisen haluttavuus. Jos siis mies tekee vain tyttöjä, niin poikia halutessaan naisen kannattaa vaikka nukkua siittämisen aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu68:Miksi pitäisi olla kateellinen moisesta? Onko jompikumpi sukupuoli parmpi vai mihin tämä ajatus perustuu?
ei ole väliä kumpi sukupuoli vaan se että olisi kumpaakin sukupuolta. eli tyttö ja poika
ei tyttö ja tyttö tai poika ja poika esim.
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Se on kyllä hieman ärsyttävää kun ihmiset sanovat että pitäähän teidänkin vielä se poika tehdä???