Te, joilla palkasta menee osa ulosottoon.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lasten mukaan katotaan..eli jos ei lapsia menee enemmän ja riippuu palkasta..mulla ei menny mitään kun en sitä sinne ilmottanu ja tein vaan pätkäsopimuksia ni ei ulosottoehtinyt mukaan..joo oon vähän paska mut sou what:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ei kai kukaan lapsiperheellinen oikeesti oo itteensä sellaseen jamaan laittanu, että tarttis suoraan palkasta ulosmitata : 0

No jos on sotkenut asiansa ennen lapsien tekoa niin tottakai tuo on mahdollista.Jostainhan ne otetaan pois!

Voit poistua ketjusta jos ei ole asiallisia vastauksia, kiitos!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja djs:
Muutama satanen kuussa. palkka n.1600/kk. lapsia yksi.

ihan asiallisesti kysyn - uteliaisuudesta - että mikä sulla on mennyt sinne ulosottoon ja paljonko on perittävää.

Nuorena ja tyhmänä sain asiani sekasin. En halua sen tarkemmin eritellä. Jäljellä vajaa 5000?.
 
mulla ne ottaa n.400?,jolloin verojen ja sen jälkeen jää vain vähä reilu 800? käteen..ihan peestä,kun on joskus tullu hölmöiltyä :kieh: tosin viimeks oleva ulosmittaus tais olla viimenen =) meillä siis yksi lapsi
 
Alkuperäinen kirjoittaja :0:
ottaako ne yksinhuoltajiltakin??



kyllä jos tuloja riittävästi.

eli henkilölle on jätettävä ns. suojaosuus, joka on 19,90 e/pv, suojaosuus nousee muistaakseni n.7e/per huollettava lapsi. Suojaosuuden ylittävästä osuudesta saadaan ulosmitata kaksi kolmasosaa. nettopalkasta.

mikäli nettotulot ovat kaksi kertaa suuremmat kuin suojaosuus, saadaa koko palkasta peria yksi kolmasosa.
 

Yhteistyössä