Te, joilla on vaikea atooppinen ihottuma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tee oma saippua ilman lisäaineita. Suolahoito ja rasvaus.
Ei me kaikki katsota, miltä ihminen näyttää ulkoa päin. Kävele pää pystyssä, muut kälisee jokatapauksessa jostakin.

Juuri lääkäri määräsi oftan dexaa nimenomaan silmänympärysihon. Toivon todellakin että auttaa. Lisäksi sain Aporalia muualleiiholle... Ilmankostutin hyrrää vrk:n ympäri, ilman sitä tästä ei tulisi mitään.

Onko teillä vaikeuksia lähteä ihmisten ilmoille, kun ihottuma on (etenkin kasvoissa) pahimmillaan? Mun pitäisi alkaa hakea töitä, mutta pelkään ihan hirveästi. Tämän ihottuman takia. Ihottuma puhkeaa etenkin stressitilanteissa, ja ihmisten ilmoille ja töihin meneminen on mulle todellakin stressin paikka. Olisin naama laikuilla, pintakuivana ja turvonneena siellä todennäköisesti koko ajan. Miten te pärjäätte ihottuman kanssa? Mä en kerta kaikkiaan sitä paitsi kestä sitä, että joka toinen vastaantulija kyselee, että "MIKÄ IHME SULLON NAAMASSA!?"... joo, tiedän että näytän kamalalta ihan ilman huolestuneiden huomautuksiakin. Apua :(

Allergialääkkeet ei vie ihottumaa täysin pois ja kortisonikin vain lievittää vähän. Lisäksi kasvojen alueelle en uskalla koko ajan kortisonia käyttääkään...... ihan mahdotonta tää elämä tän ihon kanssa!!! Yöt kun kutisee, niin nukkuminenkaan ei onnistu ja teepä siinä sitten töitä univajeisena ja naama jauhelihana.
. Itellä ärsyttää ku aluks oli vaa käsivarren taipeissa atooppista ihoa mutta ku ne rasvas kortisonilla kuntoon nii sen jälkeen tuli kaulaan ja ku kaulan rasvaa nii tuli selkää ja nyt se on sitte naamassa ja ite oon käyttäny aina kaks viikkoa putkeen kaks kertaa päiväs 2.5% kortisonia ja sitte vielä iha perus novalania ja muita perusrasvoja mutta en vaa älyy miten sen saa kokonaa lähtemään.

. Itellä ärsyttää ku aluks oli vaa käsivarren taipeissa atooppista ihoa mutta ku ne rasvas kortisonilla kuntoon nii sen jälkeen tuli kaulaan ja ku kaulan rasvaa nii tuli selkää ja nyt se on sitte naamassa ja ite oon käyttäny aina kaks viikkoa putkeen kaks kertaa päiväs 2.5% kortisonia ja sitte vielä iha perus novalania ja muita perusrasvoja mutta en vaa älyy miten sen saa kokonaa lähtemään.
https://www.karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=62&t=36346&start=260#p753252

Yhteistyössä