mäkin tykkäisin kovasti,että olis paikat tiptop,mutta oon huomannu,että jos yritän pitää kämpän aina kondiksessa niin se tarkoittaa sitä,että siivoan kaikki vapaahetket=mulla ei jää lapsille yhtään aikaa.Mieluummin oon sitte sotkussa että ehtii tehdä lastenkin kanssa jotain.Alkuperäinen kirjoittaja Rudebox:useimmiten :ashamed: oon vähän perfektionisti.
meillä sama.perussiistiä on ja sotkut syntyy samoista ku teillä.Tykkäisin kyllä et aina olis kaikki tiptop mutta tos edellä kirjoitin kuinka sitte käy jos sitä yrittää.Alkuperäinen kirjoittaja Deirdre:No ei
Mutta siis silleen perussiistiä, lähinnä se sekasotku syntyy leluista, tiskeistä, roskista ja vaatteista... Ja lehtipinoista-ei keritä niitä koskaan lukea, vaan niistä muodostuu korkeita torneja.. Sitten saakin monta tuntia kulumaan kun alkaa lukemaan! :xmas:
TÄYSI peesi!!! Ei voi laittaa lapsien lukumäärän piikkiin...Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:ei. mutta en usko, että siihen vaikuttaa lapsien lukumäärä mun kohdalla.
Minun kohdallani voi. Kyllä kahden kanssa oli vielä siistiä...Alkuperäinen kirjoittaja minna:TÄYSI peesi!!! Ei voi laittaa lapsien lukumäärän piikkiin...Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:ei. mutta en usko, että siihen vaikuttaa lapsien lukumäärä mun kohdalla.
Juu, heti siivouksen jälkeen jonkin aikaa..Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:On ne aina välillä - siivouksen jälkeen yleensä
meillä lapsimäärä vaikuttaa.Ku ei ollu lapsia ja silloin ku oli vielä yksi lapsi,meillä oli aina kaikki ihan tiptop kunnossa.Nyt ku lapsia on 2 ja kolmas tulollaan (jonka takia oon väsyny ym)nii paikat on kans sen näköset...Alkuperäinen kirjoittaja minna:TÄYSI peesi!!! Ei voi laittaa lapsien lukumäärän piikkiin...Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:ei. mutta en usko, että siihen vaikuttaa lapsien lukumäärä mun kohdalla.
Eiku mä tarkotin sitä että meillä on AINA ollut kaaos, siis silloinkin kun ei vielä ollut lapsia....Alkuperäinen kirjoittaja katmat:meillä lapsimäärä vaikuttaa.Ku ei ollu lapsia ja silloin ku oli vielä yksi lapsi,meillä oli aina kaikki ihan tiptop kunnossa.Nyt ku lapsia on 2 ja kolmas tulollaan (jonka takia oon väsyny ym)nii paikat on kans sen näköset...Alkuperäinen kirjoittaja minna:TÄYSI peesi!!! Ei voi laittaa lapsien lukumäärän piikkiin...Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:ei. mutta en usko, että siihen vaikuttaa lapsien lukumäärä mun kohdalla.