Te joilla on lapsia ns. kahdessa "sarjassa" eli isompia lapsia ja ihan pieniä. Onko kuinka monen lapsilla sama isä?

Itse kovasti kuumeilen sitä "viimeistä" vauvaa vielä. Meillä on kaksi isompaa lasta jo koulussa ja sitten on tälläinen pahnanpohjimmainen vuosikas jolle haaveilen vielä "kaveria". (Tosin mies ei haaveile :'( eli jää vaan haaveeksi). Tuosta tuli vaan mieleen, että kun odotin tuota kuopusta niin moni kysyi, että olenko vaihtanut miestä ;) eli vissiin tyypillisempää on tehdä ns. kaksi sarjaa lapsia jos on esim. uusperhe kuin tehdä saman miehen kanssa niin. Olisikin kiva kuulla kuinka monella on sama mies jonka kanssa lapset isoillakin ikäeroilla ja miten on mies muuttunut esim. esikoisen pikkulapsiajasta kuopukseen verrattuna?

Nuusk
Meillä jo 4 täysikäistä, viisi alaikäistä, nuorin ei vielä kolmeakaan. Kaikilla sama isä. Yhden vielä ottaisin mielelläni, jos vaan saan...... Mutta arvaat varmaan, että oon aika vanha jo. :(

Meillä 7 ja 8 vuotiaat ja nyt 3kk. Sama isä on ja naimisiin menon "tulos"... ;-) Ihanaa aikaa, nyt osaan nauttia ihan eritavalla!! Ja on kiva olla kotona kun isommat tulee koulusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vennukka:
Minulla on 10 ja 8 vuotiaat sekä puolivuotias, samoista aineista on tehty. Ja ehkäpä koitetaan vielä kuopuksellekin oma taistelupari saada.
Tuo on melki kuin meillä nyt =) , siksi sitä nelosta haaveilenkin. Mies ollut aivan erilainen tämän kuopuksen kanssa, mutta silti ei suostu hänelle "kaveriin" enää sniif :'(

Mulla on kolme sisarusta,isoveljen kans on 16 vuotta ikäeroa,isosiskon kans 10... :D Sit ollaan me iltatähdet pikkuveljen kans,se on mua 2 vuotta nuorempi. Kaikilla ihan sama iskä. Nlas oli sillo aikanaan oltu aiva kauhuissaan ku äiti oli pikkuveljee oottanu,oli ollu kuulemma liian vanha siihen hommaan,38 vee... :D

No meillä on ilmeisesti kaksi sarjaa jos kuuden vuoden ikäero riittää eli 11v kohta 10v ja 8v
ja sitten on tää meidän iltatähti kohta 2v ja hänelle olis vielä tulossa kaveri
Ja kaikilla siis sama isä. Itsekkin olen monnesti saanut vasta kyselyihin onko sama isä ja osa on olettanut suoraan että ei olisi

Alkuperäinen kirjoittaja :
Meillä 7 ja 8 vuotiaat ja nyt 3kk. Sama isä on ja naimisiin menon "tulos"... ;-) Ihanaa aikaa, nyt osaan nauttia ihan eritavalla!! Ja on kiva olla kotona kun isommat tulee koulusta.
Tää on niin totta! Nyt tajuaa, miten hetken se pieni on pieni ja yrittää pitää sitä vauvana mahdollisimman pitkään, kun esikoisen kanssa oli semmonen "vau, se osa jo" fiilis ni nyt on "Nyyh, mulla ei oo kohta enää vauvaa :'( "!

No meillä kai lapset kahdessa sarjassa periaatteessa, kun ekan ja viimesen välillä tulee ikäeroa 8 vuotta. Nämä kaksi viimeistä tosin sellaisia "vähemmän suunniteltuja", tosin silti ihan tasan yhtä rakastettuja ja tervetulleita! :D Mutta meille piti riittää kaksi lasta, vaan kuinkas kävikään!

Niin ja sama isä on, ja mies on vaan onnessaan, kun ei jäänytkään lapsiluku kahteen! =)

Ihan on sama isä koko poikasarjalla... 15-, 13- ja 12-vuotiaat ja tämä iltatähtönen 7 kk.

Mies ei ollut ihan pentuvaiheessa esikoisenkaan syntyessä, eli oli omat kypsymiskipunsa ja pahimmat ikäkriisit jo silloin läpi käynyt. Tämä pieni on hartaan yrittämisen ja yrityksen luovuttamisen tulos, vakavan sairauden jälkeen syntynyt ja meille ilo ja ihme, joten häneen suhtaudumme kaikki jotenkin toisin.

Ja häntä on kanssamme hoitamassa isovelisarja, joten hoitaminenkaan ei ole niin raskasta
~muistelee hiukan kun isoveljet olivat 6 kk, 2 v ja 4 v~

Ja itse minä tässä olen eniten muuttunut, paljon enemmän kuin mies, kasvanut hupakosta 19-vuotiaasta keskiäkäiseksi keski-ikäistyväksi ämmäksi, jolla on varaa omiin mielipiteisiin ja pokkaa pitää niistä kiinni.

t
tunnen yhden äitin, jolla 6 lasta. Ei siinä mtn, mutta kun perheessä on jo viides isä menossa. Tuntuu siksi oudolta minusta. Perhe tuntuu toimivan kaikesta tuosta hulinasta kuitenkin ihan ok.

Turkilmas
Meillä tulee pojille ikäeroa hiukan reilu 7 vuotta ja sama isä asialla =) .

Mulla taas on 7 vuotta nuorempi veli ja 13 vuotta nuorempi sisko. Veljellä ja siskolla on sama isä ja mulla eri.

Meillä on kaksi lasta ja ikäeroa heillä on 8.5vuotta. Mieheni on molempien lapsien isä ja arvaa vaan kuinka monesti olen saanut kuulla vihjailuja tyyliin: "Onpas erinäiköiset lapset, ei uskos että ovat veljeksiä ku o niin erinäköisiä jne..." Joskus tuumaan, että eikös ja silti molemmat vanhemmat on samat tai sitten annan niiden vaan ihmetellä. Ärsyttää välistä tuollainen! :kieh:

Meillä on ekaluokkalainen ja 1-vuotias eli reilu 6 vuoden ikäero lapsilla, sama isä molemmilla pojilla. Mies ei juurikaan ole muuttunut esikoisen vauva-ajoista, molemmilla kerroilla ollut ihan hulluna vauvaan ja yrittänyt omia lähes kokonaan itselleen ;) . On siis lasten kanssa paljon ja hoitanut pienestä asti (yöheräilytkin). Mies kuumeilee kovasti komatta, mutta mä en.

Multakin kyllä neuvolassa yms. kyseltiin usein, että onko lapsilla sama isä, että nuorena tehnyt ensimmäisen ja nyt sitten uuden miehen kanssa vanhempana toisen :whistle:

Yhteistyössä