A
ap
Vieras
Kertokaa, minkälainen mies/nainen on ollut kyseessä? Toisin sanoen, voisiko se olla vaikka minun mieheni? Vaikka luotan häneen kuin kallioon? Onko jotain ns. riskityyppiä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä voin:tulla sun luo kun ukkos on poissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Mulla ollut puolisen vuotta suhde varattuun mieheen/työkaveriin..mut ei ole sun mies siitä olen aivan varma..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Mulla ollut puolisen vuotta suhde varattuun mieheen/työkaveriin..mut ei ole sun mies siitä olen aivan varma..
Kui olet aivan varma?
Alkuperäinen kirjoittaja netta:No minä olen kaksi kertaa sekaantunut ukkomieheen, vuosien suhteessa kummankin kanssa. Jälkimmäisen kanssa nyt neljäs vuosi menossa. Ihan tavallinen mies on, vaimonsa ei tajua mitään vaikka välillä täpärällä on kiinni jääminen ollutkin.
Isä, aviomies. Yöllä saattaa viestitellä, tai siis joka yö melkein viestitteleekin.
Kyllä minä henk.koht. olen monesti ajatellut, että kovin sinisilmäisiä naiset ovat...
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja netta:No minä olen kaksi kertaa sekaantunut ukkomieheen, vuosien suhteessa kummankin kanssa. Jälkimmäisen kanssa nyt neljäs vuosi menossa. Ihan tavallinen mies on, vaimonsa ei tajua mitään vaikka välillä täpärällä on kiinni jääminen ollutkin.
Isä, aviomies. Yöllä saattaa viestitellä, tai siis joka yö melkein viestitteleekin.
Kyllä minä henk.koht. olen monesti ajatellut, että kovin sinisilmäisiä naiset ovat...
Minä samoin ajatellut monta kertaa, että aika sinisilmäinen vaimo on..Meillä suhde kestänyt puolisen vuotta, mutta mies sanonut että seksiä minun kanssa huomattavasti useammin kuin vaimon kanssa..siitä jo vaimon pitäisi huomata..
Ja mies soittelee, tekstaa ja laittaa sähköpostia kaiket päivät kotoaan vaikka vaimokin kotona..ja nyt sieltä reissustakin.. Et silleen..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja netta:No minä olen kaksi kertaa sekaantunut ukkomieheen, vuosien suhteessa kummankin kanssa. Jälkimmäisen kanssa nyt neljäs vuosi menossa. Ihan tavallinen mies on, vaimonsa ei tajua mitään vaikka välillä täpärällä on kiinni jääminen ollutkin.
Minä samoin ajatellut monta kertaa, että aika sinisilmäinen vaimo on..Meillä suhde kestänyt puolisen vuotta, mutta mies sanonut että seksiä minun kanssa huomattavasti useammin kuin vaimon kanssa..siitä jo vaimon pitäisi huomata..
Ja mies soittelee, tekstaa ja laittaa sähköpostia kaiket päivät kotoaan vaikka vaimokin kotona..ja nyt sieltä reissustakin.. Et silleen..
Eikö sua yökötä, että mies rakastelee myös vaimonsa kanssa? Mä en mitenkään kestäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja netta:No minä olen kaksi kertaa sekaantunut ukkomieheen, vuosien suhteessa kummankin kanssa. Jälkimmäisen kanssa nyt neljäs vuosi menossa. Ihan tavallinen mies on, vaimonsa ei tajua mitään vaikka välillä täpärällä on kiinni jääminen ollutkin.
Eikö sua yökötä, että mies rakastelee myös vaimonsa kanssa? Mä en mitenkään kestäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja hih..:Ukko panee sua vaan silloin kun tarvetta on ja vaimonsa kanssa on perustantu perheen ja jatkaa yhteystä tulevaisuutta. Kakkosnainen on vaan panokamaa, jota ei sitten tule ikävä kun vaimo saa tietää ja suhde on lopetettava![]()
Onko mies sitten koskaan selittänyt, miksi pettää?Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja netta:No minä olen kaksi kertaa sekaantunut ukkomieheen, vuosien suhteessa kummankin kanssa. Jälkimmäisen kanssa nyt neljäs vuosi menossa. Ihan tavallinen mies on, vaimonsa ei tajua mitään vaikka välillä täpärällä on kiinni jääminen ollutkin.
Ei yökötä, koska vain vaihtelua tylsään elämääni haen en vakikumppania..
Alkuperäinen kirjoittaja hih..:Ukko panee sua vaan silloin kun tarvetta on ja vaimonsa kanssa on perustantu perheen ja jatkaa yhteystä tulevaisuutta. Kakkosnainen on vaan panokamaa, jota ei sitten tule ikävä kun vaimo saa tietää ja suhde on lopetettava![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko mies sitten koskaan selittänyt, miksi pettää?Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja netta:No minä olen kaksi kertaa sekaantunut ukkomieheen, vuosien suhteessa kummankin kanssa. Jälkimmäisen kanssa nyt neljäs vuosi menossa. Ihan tavallinen mies on, vaimonsa ei tajua mitään vaikka välillä täpärällä on kiinni jääminen ollutkin.
Ei yökötä, koska vain vaihtelua tylsään elämääni haen en vakikumppania..
Alkuperäinen kirjoittaja ...:naisiin jotka kelpaavat miehille vaan puutteiden poistamiseen, vois nettakin hankkia yhden ukon itelleen jos oma naama riittää vaan siihen. Varmaan säkin aikamoinen taudinkantaja. tommoset lumput ei saa elämältään mitään aikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:naisiin jotka kelpaavat miehille vaan puutteiden poistamiseen, vois nettakin hankkia yhden ukon itelleen jos oma naama riittää vaan siihen. Varmaan säkin aikamoinen taudinkantaja. tommoset lumput ei saa elämältään mitään aikaan.