Mä 25 mies 33. Musta ja mun tarpeista (kaikista
) ei koskaan huolehtinut nykyistä miestä paremmin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Paapu:Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:mistä te oikein löydätte näitä vanhempia miehiä? vai onko kohtaaminen ollut kenties sattumaa?![]()
Eikö tää oo ihan sama kysymys kuin mistä löydätte samanikäisiä tai nuorempia miehiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meppi-:Meillä 13,5 vuotta ikäeroa, yksi lapsi ja toinen tulossa. Ihan normaali parisuhde meillä, niin sängyssä kuin sen ulkopuolellakinMutta sanotaanko että kyllä aikuinen mies paremmin naisestaan huolta pitää (siellä sängyssäkin), kun minäkeskeinen pojankloppi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Ukko on sen kuus vuotta vanhempi, mä oon 28 ja mies täyttää piakkoin 34. Ei sitä ikäeroa huomaa.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:No, meillä ei isoa ikäeroa (mun mielestä oo), 6 vuotta on mies mua vanhempi. Se alkaa tuntumaan, kun mies ens vuonna täyttää 30v.![]()
![]()
Mun mies täyttää ens kuussa 30v ja tuntuu et meillä olis nyt kauheesti ikäeroo.Mä täytin viikonloppuna 25v. Eli meillä on 5v ikäeroo.
Vähän samoja fiiliksiä myös meillä. :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Meillä on 7 vuotta ikäeroa (minä 22 ja mies 29) ja meillä on 2 lasta. Oltiin niin nuoria kun tavattiin että noi puuhat on tässä vuosien saatossa opittu ja tiedetään mistä kumpikin tykkää että sanotaan näin että paranee suhteen vanhetessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:19 vuotta vanhempi miesystävä, mä olen 28 ja mies 47. Yhteisiä lapsia ei ole, koska ollaan seurusteltu vasta vähän aikaa. Sängyssä ei mitään valittamista![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:vanhemmat miehet on kiinnostavampia "kohtuu iässä", en siis esim. näin 20vuotiaana alkaisi 50vuotiaan kans :x
No entäs 28v. ja 47v?Sulla mies 6 vuotta vanhempi, eikö vain? Mun mielestä se ei ole vielä kovinkaan suuri ikäero
![]()
![]()
ite en kykenis koska mun oma isä on 47v ja mä pian 27..
Alkuperäinen kirjoittaja vähäkö:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:19 vuotta vanhempi miesystävä, mä olen 28 ja mies 47. Yhteisiä lapsia ei ole, koska ollaan seurusteltu vasta vähän aikaa. Sängyssä ei mitään valittamista![]()
![]()
hahhahahahha =)
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Huomaako jotain 5 vuoden (tai alle) ikäeroa millään tavalla?
On ikäeroa 21v, mies 54, minä 33, lapsi 2,5 vAlkuperäinen kirjoittaja mie vaan:minkä ikäisiä olette? montako vuotta ikäeroa teillä on? onko lapsia?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:Alkuperäinen kirjoittaja minä:14 vuotta ikäeroa, 2 lasta ja on kaikin puolin parempi kuin nuoremmat
minkä ikäinen olet itse ja entä miehesi?