te joilla on itseänne vanhempi mies!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Paapu:
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
mistä te oikein löydätte näitä vanhempia miehiä? vai onko kohtaaminen ollut kenties sattumaa? :)

Eikö tää oo ihan sama kysymys kuin mistä löydätte samanikäisiä tai nuorempia miehiä :laugh:

Mie löysin ukkokultani baarista ja silloin ollessani 19v,mies oli 23v..ainakin väitti niin kunnes päästiin rehveille pari päivää tämän jälkeen,tunnusti:-käännä ne numerot toisinpäin.Kyllä hän joutui henkkareilla vielä vakuutteleen,en ois muuten uskonut:D

Alkuperäinen kirjoittaja meppi-:
Meillä 13,5 vuotta ikäeroa, yksi lapsi ja toinen tulossa. Ihan normaali parisuhde meillä, niin sängyssä kuin sen ulkopuolellakin :) Mutta sanotaanko että kyllä aikuinen mies paremmin naisestaan huolta pitää (siellä sängyssäkin), kun minäkeskeinen pojankloppi ;)

se ikä vaan ei kerro onko se mies aikuinen mies vai pojankloppi.
Mieheni on kohdellut mua ja pitänyt huolta paremmin kuin kukaan voisi koskaan vaikka oli suhteen alussa 16v ja nykyäänkin vasta 24v

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
No, meillä ei isoa ikäeroa (mun mielestä oo), 6 vuotta on mies mua vanhempi. Se alkaa tuntumaan, kun mies ens vuonna täyttää 30v. :whistle: :laugh:

Mun mies täyttää ens kuussa 30v ja tuntuu et meillä olis nyt kauheesti ikäeroo. :D Mä täytin viikonloppuna 25v. Eli meillä on 5v ikäeroo.

Vähän samoja fiiliksiä myös meillä. :ashamed: :D

Huh, onneks siihen on vielä melkein 2v. aikaa meillä :o :D :laugh: Mut harmaita hiuksia löytyy jo, miehellä siis :whistle: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Meillä on 7 vuotta ikäeroa (minä 22 ja mies 29) ja meillä on 2 lasta. Oltiin niin nuoria kun tavattiin että noi puuhat on tässä vuosien saatossa opittu ja tiedetään mistä kumpikin tykkää että sanotaan näin että paranee suhteen vanhetessa ;)

Ihan kun mun näppikseltä:)

Paitsi että me ollaan jo vanhuksia teihin verrattuna,minä 27 ja mies 34 :laugh:

Meillä ikäeroa 7 vuotta. Mies täytti viimeksi 40 vuotta. Kaksi lasta on ja lisää haluttaisiin. Miestä tosin alkaa jo harmittamaan, että on jo yli nelikymppinen. Sanoo, että on jo sitten papparainen kun lapset pääsee ripille.
Meidän parisuhteessa kyllä väännetään vitsiä tästä meidän ikäerosta tyyliin: "mä oon leikkiny vielä barbeilla kun sä oot ollu jo armeijassa ja seurustellu"... tai miestä voi komentaa "vanhemman kokemuksella" tekemään jotain tai mies voi komentaa mua, että voin tehdä "nuoremmuuttani" jonkun jutun ennemmin.
Sängyssä ihan ok. Kaikki edelliset mun miehet olivat enemmänkin vain pojankloppeja eli mua 2-4 vuotta nuorempia... ei niissäkään mitään vikaa ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:
vanhemmat miehet on kiinnostavampia "kohtuu iässä", en siis esim. näin 20vuotiaana alkaisi 50vuotiaan kans :x

No entäs 28v. ja 47v? :whistle: Sulla mies 6 vuotta vanhempi, eikö vain? Mun mielestä se ei ole vielä kovinkaan suuri ikäero :whistle: :D

:D

ite en kykenis koska mun oma isä on 47v ja mä pian 27..

Mun äiti on mun miesystävää 4kk vanhempi... :whistle: :whistle: :xmas:

Sellainen reilu 10 v. ikäero on mahtava, kun on itse nuori!!!!!

Mutta kun tulet keski-ikäiseksi ja ukko on eläkeläinen keppipappa, niin toivot, että eiks ois yhtään nuorempaa voinut löytää.

Yhteistyössä