te joilla on itseänne vanhempi mies!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, meillä ei isoa ikäeroa (mun mielestä oo), 6 vuotta on mies mua vanhempi. Se alkaa tuntumaan, kun mies ens vuonna täyttää 30v. :whistle: :laugh:

Minä oon siis 22v. ja mies 28v. Lapsia meillä on 2 (2v ja 11kk). On parempi sängyssä, kuin edellinen poikaystävä, jonka kanssa meillä oli ikäeroa 2v. (hän vanhempi) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
No, meillä ei isoa ikäeroa (mun mielestä oo), 6 vuotta on mies mua vanhempi. Se alkaa tuntumaan, kun mies ens vuonna täyttää 30v. :whistle: :laugh:

Mun mies täyttää ens kuussa 30v ja tuntuu et meillä olis nyt kauheesti ikäeroo. :D Mä täytin viikonloppuna 25v. Eli meillä on 5v ikäeroo.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:
vanhemmat miehet on kiinnostavampia "kohtuu iässä", en siis esim. näin 20vuotiaana alkaisi 50vuotiaan kans :x

No entäs 28v. ja 47v? :whistle: Sulla mies 6 vuotta vanhempi, eikö vain? Mun mielestä se ei ole vielä kovinkaan suuri ikäero :whistle: :D

:D

ite en kykenis koska mun oma isä on 47v ja mä pian 27..

Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:

Mun mies täyttää ens kuussa 30v ja tuntuu et meillä olis nyt kauheesti ikäeroo. :D Mä täytin viikonloppuna 25v. Eli meillä on 5v ikäeroo.

Vähän samoja fiiliksiä myös meillä. :ashamed: :D

Mikä on iso ikäero?

Ei ollut mulla tullut mieleenkään, että meillä olis kummoisemmin ikäeroa. Mies täyttää 30 ja minä 24 tänä vuonna. (hui kauhistus, olenko mä kohta noin vanha???)

Muutaman kerran kun tuttavat mainitsi asiasta, niin sitten vasta hokasin, että ehkä se 6 vuotta on isohko ikäero.. Nykyään sitten kutsun miestä silloin tällöin papparaiseksi, ikäero kyllä tulee mieleen todella harvoin..

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:
vanhemmat miehet on kiinnostavampia "kohtuu iässä", en siis esim. näin 20vuotiaana alkaisi 50vuotiaan kans :x

No entäs 28v. ja 47v? :whistle: Sulla mies 6 vuotta vanhempi, eikö vain? Mun mielestä se ei ole vielä kovinkaan suuri ikäero :whistle: :D

:D

ite en kykenis koska mun oma isä on 47v ja mä pian 27..

No en kyllä itsekkään varmaan seurustelis 47 vuotiaan kans, mutta ei se niille paha ole joita se ikäero ei haittaa. Itselle ehkä vähän liian vanha olisi. ei yli 40 =)

Minä 33, mies 50. Parivuotias lapsi. Hyvin menee sekä sängyssä että sen ulkopuolella. Välillä huonommin. Ihan normaali parisuhde. Ollaan oltu yhdessä 7 vuotta. Peesailen Scarletia: itseänikin aina vanhemmat miehet viehättäneet. Kokemusta on omanikäisistäkin ja ihan hyviä kokemuksia myös heistä, eipä sillä.

En etsi itselleni isää, mutta kaipaan "aikuista miestä", joka tietää mitä tekee ja on vahva. Vahvuus näkyy toisen ymmärtämisen, kunnioittamisena ja elämänkokemuksena.

No mies on edelleen sen 4 vuotta vanhempi. Enää se ei tunnu missään, aluksi huomas paremminkin, kun oltiin niin nuoria. Nuoremmista miehistä ei juurikaan kokemusta ole, mutta vaikea olis kuvitella, missä ne nyt sängyssä olis parempia, kun tää on ainaskin ihan :p

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
minkä ikäisiä olette? montako vuotta ikäeroa teillä on? onko lapsia? onko miehenne yhtä hyvä ellei parempi sängyssä kuin nuoremmat miehet? :D

Minä 20 ja mies 26. Ei siis paljoa ikäeroa...Vajaa 6 vuotta. Ei lapsia vielä mutta haaveissa. Viimeiseen kysymykseen en osaa/voi vastata.

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
minkä ikäisiä olette? montako vuotta ikäeroa teillä on? onko lapsia? onko miehenne yhtä hyvä ellei parempi sängyssä kuin nuoremmat miehet? :D

Niin ja tähän alkuperäseen et minä oon 20v ja mies 24v. Lapsi ei ole vielä.Paras.

Yhteistyössä