M
mie vaan
Vieras
minkä ikäisiä olette? montako vuotta ikäeroa teillä on? onko lapsia? onko miehenne yhtä hyvä ellei parempi sängyssä kuin nuoremmat miehet? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:14 vuotta ikäeroa, 2 lasta ja on kaikin puolin parempi kuin nuoremmat
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:19 vuotta vanhempi miesystävä, mä olen 28 ja mies 47. Yhteisiä lapsia ei ole, koska ollaan seurusteltu vasta vähän aikaa. Sängyssä ei mitään valittamista![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:19 vuotta vanhempi miesystävä, mä olen 28 ja mies 47. Yhteisiä lapsia ei ole, koska ollaan seurusteltu vasta vähän aikaa. Sängyssä ei mitään valittamista![]()
![]()
hui mulla ilettäisi olla noin paljon vanhemman miehen kanssa.mut hyvä jos homma pelaa teillä
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:19 vuotta vanhempi miesystävä, mä olen 28 ja mies 47. Yhteisiä lapsia ei ole, koska ollaan seurusteltu vasta vähän aikaa. Sängyssä ei mitään valittamista![]()
![]()
hui mulla ilettäisi olla noin paljon vanhemman miehen kanssa.mut hyvä jos homma pelaa teillä
No ei ole sun ongelmas minkä ikäinen mies kelläkin on. Mua ei kiinnosta pätkääkään nuoremmat miehet, joku pari vuotta vanhempi niin plaah!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:19 vuotta vanhempi miesystävä, mä olen 28 ja mies 47. Yhteisiä lapsia ei ole, koska ollaan seurusteltu vasta vähän aikaa. Sängyssä ei mitään valittamista![]()
![]()
No ei ole sun ongelmas minkä ikäinen mies kelläkin on. Mua ei kiinnosta pätkääkään nuoremmat miehet, joku pari vuotta vanhempi niin plaah!
On mies nyt sentään 4kk nuorempi kuin mun äiti![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:19 vuotta vanhempi miesystävä, mä olen 28 ja mies 47. Yhteisiä lapsia ei ole, koska ollaan seurusteltu vasta vähän aikaa. Sängyssä ei mitään valittamista![]()
![]()
![]()
![]()
en kyllä pahalla sanokkaan.mulla itsellä vain jotenkin tekisi pahaa olla reippaasti vanhemman kanssa.mutta varmaan sekin johtuu siitä että yleensä ton ikäset on vain puhuneet irstaita ja ovat vanhan näköisiä.sellasia kunttapalleja.pieni kylä..
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:19 vuotta vanhempi miesystävä, mä olen 28 ja mies 47. Yhteisiä lapsia ei ole, koska ollaan seurusteltu vasta vähän aikaa. Sängyssä ei mitään valittamista![]()
![]()
![]()
![]()
en kyllä pahalla sanokkaan.mulla itsellä vain jotenkin tekisi pahaa olla reippaasti vanhemman kanssa.mutta varmaan sekin johtuu siitä että yleensä ton ikäset on vain puhuneet irstaita ja ovat vanhan näköisiä.sellasia kunttapalleja.pieni kylä..
No on niitä irstalijoita minkä ikäisissä vain. Mua on aina kiinnostaneet enemmän vanhemmat miehet, en tiedä miksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:mistä te oikein löydätte näitä vanhempia miehiä? vai onko kohtaaminen ollut kenties sattumaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:vanhemmat miehet on kiinnostavampia "kohtuu iässä", en siis esim. näin 20vuotiaana alkaisi 50vuotiaan kans :x
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:vanhemmat miehet on kiinnostavampia "kohtuu iässä", en siis esim. näin 20vuotiaana alkaisi 50vuotiaan kans :x
No entäs 28v. ja 47v?Sulla mies 6 vuotta vanhempi, eikö vain? Mun mielestä se ei ole vielä kovinkaan suuri ikäero
![]()
![]()