Te, joilla on hieno talo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se lukaaliton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

se lukaaliton

Vieras
laittakaa (ihan harmaana käy vallan hyvin) kuvia teidän taloista.... siis sisältä... haluaisin kateellisena katella millasia lukaaleja toisilla on (ja toisilla kun ei oo) ... =)

Mä en ymmärrä miks hinoitaan lukaaleja... Meillä on vanha omin käsin remontoitu ja mielestäni viihtyisä koti ja kohta kun tuo ulkovuorikin tuosta valmistuu niin näyttää päällekin päin kivalta :)

Toki on hienoo jos jollain on varaa ja tykkää valtavista taloista ja makujahan on niin monia muissakin asioissa :)

Ihan harmaa oon ja sinä pysyn.... itse omaan ihan tavallisen talon, joka ei ees oma ole, eikä rahaakaan ole, mutta ihana vaan katella esim. etuovi.comista taloja, joita rakennettu rahalla.... isoja, hienoja... haaveillahan saa... =)

hih, meillä tuliterä 160 neliön talo. ulkoapäin aika upea mutta sisäkuvia en kyl esittelis! aina sekamelska! 4 alle kouluikäistä niin yllätysvieraista en tykkää :D

Onhan ne uudet talot hienoja ja sisustukset mietitty viimeisen päälle, mutta mä olen tässä elämäni varrella huomannut, että viihdyn paremmin vanhassa ja vähän rosoisessa asunnossa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Mene kirjastoon lukemaan sisustuslehtiä tai surffaile sisustusaiheisilla sivuilla. Siellähän niitä kuvia on vaikka kuinka.

Onhan niitä, tiedän, mutta ne sisustuslehtien kuvat on niin teennäisiä, jokainen maljakonkin paikka sentilleen mietitty. Tahtois nähdä sellaisia aitoja, kodikkaasti asuttuja taloja...

Alkuperäinen kirjoittaja hyacintille!:
tuleeko kaikille lapsille omat huoneet?

Ei tule, kun niit lapsia on niin monta, mitä me miehen kanssa sit niillä huoneilla kaksin tehdään. Vanhin on koht jo 18v, että varmaan tuosta kohta omilleen haluaa lähteä. Meil tulee viis lasten huonetta ja isoimman jakaa sit noit kolme pienintä, 3, 6, 8v (kohta täyttävät nuo), he itse haluaa kolmestaan yhteisen huoneen :D Muil on sit oma huone.

Yhteistyössä