Te joilla on beta-mies - Kadutteko koskaan valintaanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pessimisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mieheni on mun silmissä ihana ja komea ja just sellainen josta unelmoin. En välitä muiden mielipiteistä tai mistään muustakaan, pääasia et mulla on mun mies <3
Enkä etsinyt miestä sen perusteella että miten terävä kynä on penaalissa, vaan sen takia että mulla on hyvä ja turvallinen olo hänen kanssaan.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Miksi sä käännät kaikki ketjut koskemaan työelämää ja työpaikkaa?

miten niin? No tässä oli kysymyksessä menestyminen joka oli jopa naisten kohdalla tärkeää, vaikka ainakin mä ajattelin että enemmän ois ulkonäköä, kiltteyttä ym tarkoitettu ja miehillä sitten uralla menestymistä. Ja älykkyys jos tarkoittaa lääkärin uraa tai esimiesasemaa niin tuosta jälkimmäisestä mulle tulee vain mieleen oma esimies. :)

miten niin? No tässä oli kysymyksessä menestyminen joka oli jopa naisten kohdalla tärkeää, vaikka ainakin mä ajattelin että enemmän ois ulkonäköä, kiltteyttä ym tarkoitettu ja miehillä sitten uralla menestymistä. Ja älykkyys jos tarkoittaa lääkärin uraa tai esimiesasemaa niin tuosta jälkimmäisestä mulle tulee vain mieleen oma esimies. :)

:) oon vaan kiinnittänyt huomiota ennenkin, että ketjun aihe on joku ihan muu ja sit se kääntyy työpaikalle mutta toki sana on vapaa

:) oon vaan kiinnittänyt huomiota ennenkin, että ketjun aihe on joku ihan muu ja sit se kääntyy työpaikalle mutta toki sana on vapaa

aijaa no pahoittelen, uskon et ärsyttävää jos näin:/ Tää keskustelu vois palata takas aiheeseensa minusta, sen verran hyvä aihe ;) Etenkin kiinnostaa miesten näkemykset alfanaisista :p

Myönnän nyt todella nolostuttavan jutun; olen koukussa youtuben Matthew Husseyn daiting videoihin : D On ihan helkkarin seksikäs mies siinä, todella itsevarma, miehekäs..... Ei voi enempää miehestä pyytää:ashamed::heart:

Pohdin myös että tekeekö ura oikeastaan alfaksi? Miestenkään kohdalla?

Liideri voi olla ihan hyvin kuka tahansa. Toki joku paperi saattaa tuoda uskottavuutta, mutta moni ihminen osaa olla uskottava ilman paperiakin.

Kyllä mä olen sitä mieltä että Alfa on vaan ryhmän johtaja joka tavalla ja toisella nauttii toisten kunnioitusta.

Pohdin myös että tekeekö ura oikeastaan alfaksi? Miestenkään kohdalla?

Liideri voi olla ihan hyvin kuka tahansa. Toki joku paperi saattaa tuoda uskottavuutta, mutta moni ihminen osaa olla uskottava ilman paperiakin.

Kyllä mä olen sitä mieltä että Alfa on vaan ryhmän johtaja joka tavalla ja toisella nauttii toisten kunnioitusta.

Samaa mieltä, vaikka kyl mä alfa miehen näkisin aika hyvässä asemassa, mut ei välttämättä siellä korkeimmalla :P Se vaan et miehellä pitää mun kokemuksen mukaan olla se juttu missä loistaa ja saa arvostusta, että se voi olla onnellinen. Naisille riittää vähempi, tai ainakaan mä en saa kauheasti tyydytystä haasteista siellä.. Ihmissuhteet merkitsee paljon enemmän.

Jep - paperin saa kuka vaan nykypäivänä ja liiderin paikka ei oo vaikea siitä saavuttaa!

Samaa mieltä, vaikka kyl mä alfa miehen näkisin aika hyvässä asemassa, mut ei välttämättä siellä korkeimmalla :P Se vaan et miehellä pitää mun kokemuksen mukaan olla se juttu missä loistaa ja saa arvostusta, että se voi olla onnellinen. Naisille riittää vähempi, tai ainakaan mä en saa kauheasti tyydytystä haasteista siellä.. Ihmissuhteet merkitsee paljon enemmän.

Jep - paperin saa kuka vaan nykypäivänä ja liiderin paikka ei oo vaikea siitä saavuttaa!

Tä?:O
Ymmärsinköhän mä nyt oikein.:D

Siis se johtajuus tulee sisältä, joko sitä on tai sitten sitä ei ole, mutta toki siihenkin voi kasvaa, etenkin jos on potentiaalia ja löytää oivan oppi-isän.

Naisetkin ovat yksilöitä, toiset vaativat itseltään enemmän kuin toiset, vaikka ihmissuhteita tärkeänä pitääkin.

Tä?:O
Ymmärsinköhän mä nyt oikein.:D

Siis se johtajuus tulee sisältä, joko sitä on tai sitten sitä ei ole, mutta toki siihenkin voi kasvaa, etenkin jos on potentiaalia ja löytää oivan oppi-isän.

Naisetkin ovat yksilöitä, toiset vaativat itseltään enemmän kuin toiset, vaikka ihmissuhteita tärkeänä pitääkin.

Joo mut siis korkeakouluun pääsee naurettavan helpolla :) Amk lasketaan myös korkeakoulututkinnoksi joten eipä tuo paljoa vaadi.

Jees totta, ihailen ahkeria ja kunnianhimoisia naikkosia jotka hoitaa vielä kodin hyvin. Itse oon vastakohta :D

En ole koskaan katunut valintaani. Mieheni on keskimittainen, keskituloinen, hyvin tavallisen näköinen ja varmaan tuntemattomien mielestä tylsän olonen mies.
Hän on mulle mies, joka on paljon kotona, viihtyy perheen kanssa, on loistava isä, osaa ottaa muut huomioon, ei tupakoi ja kapakoi. Yhteiset harrastukset ja kiinnostuksenkohteet. En haluais vaihtaa häntä yhteenkään itseriittoisen alfaurokseen. Joka päivä puolisostani kiitollinen, jo 13 vuotta!

Yhteistyössä