ei ihmisiä enää valita pelkkien paperien perusteella
mutta niillä voi päästä testeihin ja haastatteluun
Aivan totta, haastatteluun ei tosiaan pääse nykyään, jollei ole papereita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei ihmisiä enää valita pelkkien paperien perusteella
mutta niillä voi päästä testeihin ja haastatteluun
Paitsi jos perustaa oman yrityksen!![]()
pääsee jopa ittensä haastateltavaksi
Saanko mä Happygirl kysyä sulta yhden kysymyksen? Ilman vittuilun häivääkään ja silkasta mielenkiinnosta?
öö totta kai?![]()
Miksi sä käännät kaikki ketjut koskemaan työelämää ja työpaikkaa?
miten niin? No tässä oli kysymyksessä menestyminen joka oli jopa naisten kohdalla tärkeää, vaikka ainakin mä ajattelin että enemmän ois ulkonäköä, kiltteyttä ym tarkoitettu ja miehillä sitten uralla menestymistä. Ja älykkyys jos tarkoittaa lääkärin uraa tai esimiesasemaa niin tuosta jälkimmäisestä mulle tulee vain mieleen oma esimies.![]()
oon vaan kiinnittänyt huomiota ennenkin, että ketjun aihe on joku ihan muu ja sit se kääntyy työpaikalle mutta toki sana on vapaa
miten niin? No tässä oli kysymyksessä menestyminen joka oli jopa naisten kohdalla tärkeää, vaikka ainakin mä ajattelin että enemmän ois ulkonäköä, kiltteyttä ym tarkoitettu ja miehillä sitten uralla menestymistä. Ja älykkyys jos tarkoittaa lääkärin uraa tai esimiesasemaa niin tuosta jälkimmäisestä mulle tulee vain mieleen oma esimies.![]()
Pohdin myös että tekeekö ura oikeastaan alfaksi? Miestenkään kohdalla?
Liideri voi olla ihan hyvin kuka tahansa. Toki joku paperi saattaa tuoda uskottavuutta, mutta moni ihminen osaa olla uskottava ilman paperiakin.
Kyllä mä olen sitä mieltä että Alfa on vaan ryhmän johtaja joka tavalla ja toisella nauttii toisten kunnioitusta.
Samaa mieltä, vaikka kyl mä alfa miehen näkisin aika hyvässä asemassa, mut ei välttämättä siellä korkeimmallaSe vaan et miehellä pitää mun kokemuksen mukaan olla se juttu missä loistaa ja saa arvostusta, että se voi olla onnellinen. Naisille riittää vähempi, tai ainakaan mä en saa kauheasti tyydytystä haasteista siellä.. Ihmissuhteet merkitsee paljon enemmän.
Jep - paperin saa kuka vaan nykypäivänä ja liiderin paikka ei oo vaikea siitä saavuttaa!
Tä?:O
Ymmärsinköhän mä nyt oikein.
Siis se johtajuus tulee sisältä, joko sitä on tai sitten sitä ei ole, mutta toki siihenkin voi kasvaa, etenkin jos on potentiaalia ja löytää oivan oppi-isän.
Naisetkin ovat yksilöitä, toiset vaativat itseltään enemmän kuin toiset, vaikka ihmissuhteita tärkeänä pitääkin.