Te, joilla on ainakin kaksi poikaa...

onko kolmas kerta toden sanonut ja ollut myös samaa sukupuolta? Vai onko teitä paljon joille syntynyt kahden pojan jälkeen tyttö? Jos kolmas on ollutkin tyttö, "teittekö" jotain eri tavalla ennen raskautta? Tyhmää kyselyä vaan kahden pojan äidiltä ;)

miulla on kolme komiaa poikaa ja nyt kun uuden puolisoni kanssa vauvaa odotetaan niin olisi jo pikku prinsessa ollut toiveissa mutta poikahan siellä taas näyttäisi olevan... :LOL: mut toisaalta ihana ku on jo kolme poikaa niin ois tyttö tainnu olla vaan ihan hemmoteltu pikku prinsessa ku mummoillakaan ei oo ku pelkkiä poikia lapsenlapsina et ihan onnesta soikeina odotellaan koskas tässä synnytys käynnistyisi ja päästäisi tutustumaan uuteen pikku ukkoon!! :LOL: :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:07 vieras kirjoitti:
onko kolmas kerta toden sanonut ja ollut myös samaa sukupuolta? Vai onko teitä paljon joille syntynyt kahden pojan jälkeen tyttö? Jos kolmas on ollutkin tyttö, "teittekö" jotain eri tavalla ennen raskautta? Tyhmää kyselyä vaan kahden pojan äidiltä ;)
Kahden pojan jälkeen tuli kaksi tyttöä :D

Ei siinä poppakonsteja ollut

jurristi harmaana
No, kaksi poikaa löytyy :D ...katsotaan tässä sitten parin viikon sisällä, miten käy kolmannen kanssa. Mitään ei kyllä olla tehty eri tavoin kuin aiemmin... :whistle: =)

ollaan huomattu että pari päivää enne ovista kun ollaan hommailtu niin tyttö on ollut tuloksena ja poika kun ovispäivänä tai vähän sen jälkeen.

en tiedä pitääkö sit kaikille paikkansa mut näin meillä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:07 Äitti-83 kirjoitti:
No meillä taas on tullut ensin kaksi tyttöä ja sitten kaksi poikaa peräkkäin. Kyllä jokainen on ihan samalla tavalla alkunsa saanut ;)
Meillä taas päinvastoin, ensin 2 poikaa ja sitten 2 tyttöä :D Ja mä väittäisin kans että ihan samalla lailla kaikki 4 on alkunsa saanu, ilman mitään sen kummempia poppaskonsteja. Mulla vain tyttöjen ja poikien odotus on aina ollu erilaisia että oon aika alusta asti tienny ite kumpi tulee.

Jasujuntti
Juu eipä siihen sukupuoleen voi itse mitenkään oikeasti vaikuttaa. Täällä on kaksi touhukasta pikkupoikaa ja vahva tunne, että kolmas, joka myllää masussa, on samaa sorttia. :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:49 Kirsikka kirjoitti:
\
No meillä taas on tullut ensin kaksi tyttöä ja sitten kaksi poikaa peräkkäin. Kyllä jokainen on ihan samalla tavalla alkunsa saanut ;)
Meillä taas päinvastoin, ensin 2 poikaa ja sitten 2 tyttöä :D Ja mä väittäisin kans että ihan samalla lailla kaikki 4 on alkunsa saanu, ilman mitään sen kummempia poppaskonsteja. Mulla vain tyttöjen ja poikien odotus on aina ollu erilaisia että oon aika alusta asti tienny ite kumpi tulee.
Miten odotukset ovat eronneet toisistaan? =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:13 Arjaana kirjoitti:
\
\
Mulla ainakin poikia oottaessa on ollut todella lyhyt pinna. Siis melkein mikä vaan on saattanut saaha raivostumaan. Tyttöjä oottaessa taas olen ollut paljon iloisempi. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 23:13 Äitti-83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:13 Arjaana kirjoitti:
\
\
Mulla ainakin poikia oottaessa on ollut todella lyhyt pinna. Siis melkein mikä vaan on saattanut saaha raivostumaan. Tyttöjä oottaessa taas olen ollut paljon iloisempi. :D
No sitten mulla tää kolmaskin on poika :heart: :D

Kolme poikaa on olemassa, mahdottoman reippaita ja aikaansaavia ja hienoja miehiä. Neljättä odottelen, saa nyt nähdä kumpi on tulossa.

Kolmannen raskauden aikana ongelmia aiheutti kohdunsuulle kiinnittynyt istukka ja keskenmenoriski oli olemassa. Nyt olen 10 vuotta vanhempi, takana on vaikea sairaus ja kilojakin on tullut lisää, eli on vaikea verrata onko tämä mistä syystä vaikeamman oloista... Tyttöä tästä on povattu (vaan niin niistä povattiin edellisistäkin...)

Piika-äiti

manhattan
kaksi ekaa on poikaa, kolmas tyttö, neljäs jälleen poika..mitään ei erilailla tehty..samat seksiasennot ja kaikki..tämä neljäs poika sai alkunsa 5päivää ennen ovulaatiota harrastetusta seksistä, jossa en saanut "aineita" sisuksiini..joten "viisaiden" mukaan tästä olis pitäny tulla tyttö..eikös ne niin sano et tyttösiittiöt hitaampia...? kai se on miehestä kiinni..meillä poikageeni vahva...

Mulla kaksi poikaa ja viimisen ultran mukaan on myös masuasukkikin poika. kaks ekaa raskautta meni aika samalla kaavalla ja tämä nykyinen on ollut aika vaikea- sen takia aateltiin et oliskohan tyttö, mut ei. Miehen suvussa on aika tasaisesti kumpaakin sukupuolta.

Yhteistyössä