Kahden pojan jälkeen tuli kaksi tyttöäAlkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:07 vieras kirjoitti:onko kolmas kerta toden sanonut ja ollut myös samaa sukupuolta? Vai onko teitä paljon joille syntynyt kahden pojan jälkeen tyttö? Jos kolmas on ollutkin tyttö, "teittekö" jotain eri tavalla ennen raskautta? Tyhmää kyselyä vaan kahden pojan äidiltä
Meillä taas päinvastoin, ensin 2 poikaa ja sitten 2 tyttöä Ja mä väittäisin kans että ihan samalla lailla kaikki 4 on alkunsa saanu, ilman mitään sen kummempia poppaskonsteja. Mulla vain tyttöjen ja poikien odotus on aina ollu erilaisia että oon aika alusta asti tienny ite kumpi tulee.Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:07 Äitti-83 kirjoitti:No meillä taas on tullut ensin kaksi tyttöä ja sitten kaksi poikaa peräkkäin. Kyllä jokainen on ihan samalla tavalla alkunsa saanut
Miten odotukset ovat eronneet toisistaan? =)Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:49 Kirsikka kirjoitti:\Meillä taas päinvastoin, ensin 2 poikaa ja sitten 2 tyttöä Ja mä väittäisin kans että ihan samalla lailla kaikki 4 on alkunsa saanu, ilman mitään sen kummempia poppaskonsteja. Mulla vain tyttöjen ja poikien odotus on aina ollu erilaisia että oon aika alusta asti tienny ite kumpi tulee.Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:07 Äitti-83 kirjoitti:No meillä taas on tullut ensin kaksi tyttöä ja sitten kaksi poikaa peräkkäin. Kyllä jokainen on ihan samalla tavalla alkunsa saanut
Mulla ainakin poikia oottaessa on ollut todella lyhyt pinna. Siis melkein mikä vaan on saattanut saaha raivostumaan. Tyttöjä oottaessa taas olen ollut paljon iloisempi.Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:13 Arjaana kirjoitti:\Miten odotukset ovat eronneet toisistaan? =)Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:49 Kirsikka kirjoitti:\Meillä taas päinvastoin, ensin 2 poikaa ja sitten 2 tyttöä Ja mä väittäisin kans että ihan samalla lailla kaikki 4 on alkunsa saanu, ilman mitään sen kummempia poppaskonsteja. Mulla vain tyttöjen ja poikien odotus on aina ollu erilaisia että oon aika alusta asti tienny ite kumpi tulee.Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:07 Äitti-83 kirjoitti:No meillä taas on tullut ensin kaksi tyttöä ja sitten kaksi poikaa peräkkäin. Kyllä jokainen on ihan samalla tavalla alkunsa saanut
No sitten mulla tää kolmaskin on poika :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 23:13 Äitti-83 kirjoitti:\Mulla ainakin poikia oottaessa on ollut todella lyhyt pinna. Siis melkein mikä vaan on saattanut saaha raivostumaan. Tyttöjä oottaessa taas olen ollut paljon iloisempi.Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:13 Arjaana kirjoitti:\Miten odotukset ovat eronneet toisistaan? =)Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:49 Kirsikka kirjoitti:\Meillä taas päinvastoin, ensin 2 poikaa ja sitten 2 tyttöä Ja mä väittäisin kans että ihan samalla lailla kaikki 4 on alkunsa saanu, ilman mitään sen kummempia poppaskonsteja. Mulla vain tyttöjen ja poikien odotus on aina ollu erilaisia että oon aika alusta asti tienny ite kumpi tulee.Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:07 Äitti-83 kirjoitti:No meillä taas on tullut ensin kaksi tyttöä ja sitten kaksi poikaa peräkkäin. Kyllä jokainen on ihan samalla tavalla alkunsa saanut