H
hitsi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hitsi:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hitsi:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsi:Te sitte jaksatte maalailla piruja seinille. meillä on ainakin huomioitu myös koron nousu. Katteiset pelkurit (ja luottotietonsa menettäneet luuserit) lähiö(sossun maksamassa) kämpässään toivoo että muillekin käy yhtä paskat.
No joo, jos siitä saatte ni ottakaa![]()
Hyvä että teillä on, kaikilla ei todellakaan ole. Siitä kertoo lukuisat myynnissä olvat uudet omakotitalot ja perheiden maksuvaikeudet.
Ihan turha sulla on tuollaisella asenteella olla liikenteessä. Meillä on edelleen asuntolainaa mutta hillitysti alle 100000 euroa ja mukava asunto.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.![]()
Ööh?
Miksi minä älähtäisin? Kyllä tässä älähtää ne joilla on iso lainataakka. Minun puolesta korot saa nousta vaikka 10 %, ei se niin tässä lainassa tunnu- Tokihan mieluummin sen 200000 euron lainataakan ottaisin.![]()
Seli seli....
Asu sinä vaan sinä peruskuntoisessa kerrostaloluukussa etelässä äläkä menetä yöunia sen 200000 lainataakan kanssa. Minä elelen täällä vähän pohjoisemmassa puolet isommassa ja halvemmassa asunnossa.![]()
Sinähän siellä nyt otat itsees kaikki! Aika söpöä