Te, joilla mummola kaukana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vahintaan kerran vuodessa, olen koko kesan lasten kanssa Suomessa. Nyt katselin tassa vahan helmikuulle Suomen matkaa kiinalaisen uuden vuoden aikoihin. olisi n 10 pv koulusta silloin lomaa. HYvassa lykyssa silloin olisi Suomessakin jopa etelassa kunnon talvi

Meillä on jokaisen isovanhemman luokse matkaa yli sata kilsaa mutta alle 200. Käytännössä se tarkottaa että emme käy heillä koskaan kylässä. Viimeksi kävimme 2,5 vuotta sitten. Ja seuraavasta kerrasta ei ole tietoakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Meillä on jokaisen isovanhemman luokse matkaa yli sata kilsaa mutta alle 200. Käytännössä se tarkottaa että emme käy heillä koskaan kylässä. Viimeksi kävimme 2,5 vuotta sitten. Ja seuraavasta kerrasta ei ole tietoakaan.

Käyvätkö isovanhemmat teillä? Mua ärsyttää kun molempien vanhempien luokse on n.250-300km. Se on tosi pitkä matka matkustaa 4kk lapsen kanssa, joka ei nuku koko matkaa. Yritäppä siinä sitten viihdyttää lasta takapenkillä, että edes joskus olisi perillä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:

Käyvätkö isovanhemmat teillä? Mua ärsyttää kun molempien vanhempien luokse on n.250-300km. Se on tosi pitkä matka matkustaa 4kk lapsen kanssa, joka ei nuku koko matkaa. Yritäppä siinä sitten viihdyttää lasta takapenkillä, että edes joskus olisi perillä.

Mun äiti käy 1-3 kkn välein. Isosisät käy pari kertaa vuodessa. Ja anoppini ei käy koskaan. Hän ei ole nähnyt kun yhden kolmesta lapsestamme.
Me ei käytännössä pystytä reissaamaan kun ääriharvoin. Yhtenä syynä on autottomuutemme ja sinä suurimpana on ettei meillä ole täällä ketään kuka vois hoitaa kissojamme poissaolomme ajan.

Yhteistyössä