Te joilla lapsivettä mennyt ilman että synnytys käynnistynyt vaan olette joutuneet käynnistykseen

Alkuperäinen kirjoittaja en tiä:
mul meni lapsivedet 5.12 klo 18 ja sairaalaan lähettiin heti ja alkovat käynnistellä 6.12 klo 12
ja tost koht aikaa 6-vuotta! sillo must tuli äiti?
Oliko sulla minkä verran auki silloin kun alettiin käynnistämään ja kauanko meni että lapsesi syntyi?
 
Ihmettelin vaan kun siskolla nyt 12 pvä yli lasketun.
Eilen aamulla sitten holahti vettä,ei kaikki mutta sen verran että heräsi lammikosta ja sitä lirutteli pitkin päivää.
Menivät polille illalla jossa varmistivat että on lapsivettä ja että kohdunsuu vaan yhdelle sormelle auki.
Yöllä aloittaneet antibiootit ja nyt aamulla alkavat vasta käynnistelemään.
Niin ja vedestäkin olivat kuitenkin todenneet että on vihertävää.

Voi mä niin toivon että saisi synnyttää alakautta eikä joutuis leikkauspöydälle
 
en tiä
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Ihmettelin vaan kun siskolla nyt 12 pvä yli lasketun.
Eilen aamulla sitten holahti vettä,ei kaikki mutta sen verran että heräsi lammikosta ja sitä lirutteli pitkin päivää.
Menivät polille illalla jossa varmistivat että on lapsivettä ja että kohdunsuu vaan yhdelle sormelle auki.
Yöllä aloittaneet antibiootit ja nyt aamulla alkavat vasta käynnistelemään.
Niin ja vedestäkin olivat kuitenkin todenneet että on vihertävää.

Voi mä niin toivon että saisi synnyttää alakautta eikä joutuis leikkauspöydälle
voi tota ei aina saa ite päättää tota leikkauspöytää.. oisin itekki kolmannen halunnu synnyttää alakautta mutta hätäsektio tuli=( ja mieltä painaa se .. et mite kaikki meni.. mä en saanu mtn. antibiootteja kun lapsivedet sillo meni
 
Tiedän ettei saa päättää ja tietysti tehdään niinku lapselle on turvallisinta ja siksi laitoinkin että toivon :ashamed:

Olisi vaan ihanaa kun saisi sen kokea.Heillä kun kaikki ollut oikeen megavaikeeta.Niin raskauden alkuun saanti (Yli kolme vuotta "yrittämistä" ja yksi keskenmeno) kuin raskausaikakin :'(
Olisin suonut että edes jokin asia olisi mennyt "helpommin"
 
tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja en tiä:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Ihmettelin vaan kun siskolla nyt 12 pvä yli lasketun.
Eilen aamulla sitten holahti vettä,ei kaikki mutta sen verran että heräsi lammikosta ja sitä lirutteli pitkin päivää.
Menivät polille illalla jossa varmistivat että on lapsivettä ja että kohdunsuu vaan yhdelle sormelle auki.
Yöllä aloittaneet antibiootit ja nyt aamulla alkavat vasta käynnistelemään.
Niin ja vedestäkin olivat kuitenkin todenneet että on vihertävää.

Voi mä niin toivon että saisi synnyttää alakautta eikä joutuis leikkauspöydälle
voi tota ei aina saa ite päättää tota leikkauspöytää.. oisin itekki kolmannen halunnu synnyttää alakautta mutta hätäsektio tuli=( ja mieltä painaa se .. et mite kaikki meni.. mä en saanu mtn. antibiootteja kun lapsivedet sillo meni
Mulla oli sama tilanne. Vedet meni. Yö sairaalassa. Aamulla marssin sitten itkien hoitajien huoneeseen ja sanoin että pistäkää oksitosiiinia suoneen. En valvo enään toista yötä. Ja niimpä se synnytys käynnistettiin tipalla. Ne tabletit ei mulla auttan, mutta se vereen laitettu käynnisti supparit heti ja tosi kovina.
 
29.11 klo 7 meni vedet, sairaalaan näytille, lähettivät iltapäivällä kotiin
30.11 klo 8 sairaalaan käynistykseen, iltapäivällä katsottiin synnytyksen olevan käynnissä
1.12 klo 5 neiti syntyi

En saanut antibioottia ennenkuin 2.12 alkaen, samoin neiti vietiin silloin VTO:lle saamaan lääkettä.
 
vieras
Itseltäni käynnistettiin aika tarkalleen vuorokausi vesien menon jälkeen. Aamusta aloitettiin ja lisäiltiin vähitellen oksitosiinitippaa, kunnes lapsi syntyi klo 16 maissa. Minulta mittailtiin tulehdusarvoja, samaten lapselta syntymän jälkeen, kumpikaan ei saanut mitään antibiootteja, minun arvoni olivat hieman kohollaan, mutta niiden arveltiin johtuvan flunssasta, jossa olin.
 
itellä meni vedet illalla 25.6 ja menin sitten sairaalaan näytille jossa todettiin että ei hetkeen oo syntymässä (kahelle sormelle auki muistaakseni) seuraavana päivänä (26.6) sitten koitettiin josko syntys mutta mitään ei juuri tapahtunut. Illalla alkoivat antaan antibioottia kun vesi oli lähes koko ajan vihertävää. 27.6 klo 10 alettiin sitten antaa sitä oksitosiinia ja vähä ennen ilta seittemää neiti sitten syntyi ihan normaalisti alakautta ja terve oli, ei siis infektioita, ja ihan normi osastolle mentiin molemmat.
 

Yhteistyössä