Te joilla kyky nähdä tulevaa:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anjo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja milla:
Vielä ihan pakko kysyä...Näkisiköhän teistä jompikumpi olenko raskaana ? =)

olet. Korteista nousi myös että olet joutunut tai joudut luopumaan jostakin raskauden aikana.Ehkä työpaikka tai jokin muu tärkeä asia elämässäsi,jonka joudut jättämään raskauden tuoman elämänmuutoksen takia.Jostain pitää luopua,kun saa jotain tilalle.:)

Tyttö syntyy teille.

No jaa no... Viime vuonna loppuvuodesta oli semmone tunne ja ajatus että ei mene enää kauan raskautumiseen. Tammi-helmikuussa yks aamu tuli "ajatus": "äiti, isä, täältä tullaan". En osannu luottaa... Olin kuitenkin raskaana, tosin meni kesken. Nyt jotai kuukausi sitte pälkähti päähän mielikuva jossa oli laskettu aika ens vuoden heinäkuulle. Mielenkiinnolla odotan onko tuokin joku "enne" vaiko pelkkää toivetta. (Toivon kyllä pikemmin kuin vuoden päähän...)
Ois kyllä kiva jos vois joitaki asioita tietää etukäteen...

Osaisko joku tähän sanoa (tai nähdä :D ) jotain..?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voisiko joku vielä katsoa tulevan työtilanteeni? Mitään tietoa siitä minulle?

oletko vasta valmistunut joku aika sitten? onko alasi sosiaaliala?ehkä lapset erityisesti?
Siltä saralta nimittäin nousi kortti sinulle ja nimenomaan korostaa tätä sinun lapsirakkauttasi.työtilanteesi tulee olemaan hyvin positiivinen ja antoisa.

Alkuperäinen kirjoittaja .:

olet. Korteista nousi myös että olet joutunut tai joudut luopumaan jostakin raskauden aikana.Ehkä työpaikka tai jokin muu tärkeä asia elämässäsi,jonka joudut jättämään raskauden tuoman elämänmuutoksen takia.Jostain pitää luopua,kun saa jotain tilalle.:)

Tyttö syntyy teille.

Kiitos kiitos kiitos! :flower:
Toivottavasti tuo mistä joudun luopumaan ei ole ihminen :'( eihän? :'(
Jostain muusta kyllä tiedänkin joutuvani luopumaan jos raskaana olen.

Oletko sama joka kirjoitti mie vaan nimimerkillä?

Tyttö syntyy teille.

Kiitos kiitos kiitos! :flower:
Toivottavasti tuo mistä joudun luopumaan ei ole ihminen :'( eihän? :'(
Jostain muusta kyllä tiedänkin joutuvani luopumaan jos raskaana olen.

Oletko sama joka kirjoitti mie vaan nimimerkillä?

Olen joo..en muistanut mikä nimimerkki mulla aiemmin oli.
Ja ei todellakaan ole ihminen,josta luovut...ole huoleti.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Voisko samalla minullekin katsoa, että onko meidän lapset nyt tässä? Miten meidän parisuhde? Entä minun työkuviot? Kiitos jos vastaat, anteeksi kun kysyn tässö ketjussa :)

Laitoin nämä kysymykset osaksi siitäkin syystä, että kaksi ennustajaa on sanonut, ettei näe mitään minulle. Että tulevaisuuteni on "salattu". Mitä se oikein meinaa? Ja kiinnostaisi näetkö sinä oikeasti jotain?

Voisko samalla minullekin katsoa, että onko meidän lapset nyt tässä? Miten meidän parisuhde? Entä minun työkuviot? Kiitos jos vastaat, anteeksi kun kysyn tässö ketjussa :)

Laitoin nämä kysymykset osaksi siitäkin syystä, että kaksi ennustajaa on sanonut, ettei näe mitään minulle. Että tulevaisuuteni on "salattu". Mitä se oikein meinaa? Ja kiinnostaisi näetkö sinä oikeasti jotain?

kolme lasta näen teille.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
No jaa no... Viime vuonna loppuvuodesta oli semmone tunne ja ajatus että ei mene enää kauan raskautumiseen. Tammi-helmikuussa yks aamu tuli "ajatus": "äiti, isä, täältä tullaan". En osannu luottaa... Olin kuitenkin raskaana, tosin meni kesken. Nyt jotai kuukausi sitte pälkähti päähän mielikuva jossa oli laskettu aika ens vuoden heinäkuulle. Mielenkiinnolla odotan onko tuokin joku "enne" vaiko pelkkää toivetta. (Toivon kyllä pikemmin kuin vuoden päähän...)
Ois kyllä kiva jos vois joitaki asioita tietää etukäteen...

Osaisko joku tähän sanoa (tai nähdä :D ) jotain..?

näyttäisi kyllä siltä ettet ihan vielä raskaaksi tulisi.Heinäkuun tienoo nousee minunkin mieleen.

Valloittava poika olisi tulossa.Vaalea,paksu tukka näkyy
.

kolme lasta näen teille.

Kiitos vastauksesta. Meillä on nyt kaksi lasta eikä yritetä enää lisää. Mutta eihän sitä tiedä tulevaisuudEsta :) Osaatko sanoa milloin kolmas tulisi?

kolme lasta näen teille.

Kiitos vastauksesta. Meillä on nyt kaksi lasta eikä yritetä enää lisää. Mutta eihän sitä tiedä tulevaisuudEsta :) Osaatko sanoa milloin kolmas tulisi?

tarkkaan en näe,mutta vuosista puhutaan.

Voisiko joku vielä katsoa tulevan työtilanteeni? Mitään tietoa siitä minulle?

oletko vasta valmistunut joku aika sitten? onko alasi sosiaaliala?ehkä lapset erityisesti?
Siltä saralta nimittäin nousi kortti sinulle ja nimenomaan korostaa tätä sinun lapsirakkauttasi.työtilanteesi tulee olemaan hyvin positiivinen ja antoisa.

Kyllä, olen valmistunut kauan aikaa sitten ja ala on sosiaali- ja terveydenhoitoala. Lapsia olen hoitanut. :) Vieläkö olet täällä? Näitkö/näetkö tuleeko työni olemaan taas lasten parissa vai muualla? Itse kun olen vielä hukassa sen suhteen mitä oikeasti haluan.

Alkuperäinen kirjoittaja hassua:
Alkuperäinen kirjoittaja mievaa:
Alkuperäinen kirjoittaja mievaa:
Aivan samantapaisia "faktoja" minullekkin tulee päähän. En väitä että kykenen näkemään aivan kaikkea tulevaisuudesta,mutta esim.korteilla olen ennustellut paljon muillekkin.

Milloin ne alkoivat? Harjoittelitko vai tulivatko silti?
Mulla on sellaista välillä että mietin onko se fakta varmasti totta vai vain toivetta. Kovin vahvoja tiedot ovat aina olleet ja toteen tulleet eli kai pakko uskoa että esim sen pojan vielä saan :). Yhtä vahva tieto siitäkin päässä.

Joskus teini-iän jälkeen aloin tajuamaan,että minulle nousee tälläisiä "faktoja" päähäni.Tulivat ihan harjoittelematta ensin,mutta parempaa tulosta olen saanut tarot-korttien kanssa,koska silloin keskittyy täysin siihen eikä tavallaan epäile omia ajatuksiaan.( niinkuin sinäkin oot tehnyt )
Voisit kokeilla myös korttien ostoa?!

Katsoinpas tässä huvikseni korteista tuosta pojasta...ja kyllä korttien mukaan poika teille syntyy,mutta ei ihan vielä hetkeen.:)

Voitko katsoa minullekin - ihan mielenkiinnosta. Minulla myös vahva tunne tullut kaikista kolmesta lapsesta ja vaikka meillä pitäisi lapset olla jo tehtynä niin on vahva tunne ollut pitkään, että neljäs tulee ja että se on tyttö.

Ups?

Alkuperäinen kirjoittaja tosi-asiaa:
osastolle vaan kaikki ennustajat. huomenna on maanatai, kukaan ei parempaan pysty.

Just noin mulle sanoi yksi ettei toinna kaikille kertoa, ettei joudu hoitoon.
Olen nähnyt kaikki lapseni etukäteen, samoin lapsenlapset. Monissa asioissa toiminut toisin kuin normaalisti ja se pelastanut.
Kuolemat olen tietänyt etukäteen. Ns. helppo elämä kun ei tartte pähkäillä vaan tietää aina kuinka toimia, vaikka joskus joidenkin mielestä omituisesti.

Mulla myös tuo kyky. Olen lapsesta asti tiennyt joitakin tulevia asioita. Sellainen tunne tulee mullakin jostakin asiasta. En osaa kuvailla sitä.
Itsestäni on usein tuntunut ikävälle tämä lahja. Aina ei ole kiva nähdä ja tuntea asioita muista ihmisistä. Se rajoittaa kanssakäymistäkin, kun toisesta tuntee ja kokee heti, mikä tämä on miehiään ja naisiaan, eikä kaikenlaisten ihmisten kanssa tee mieli olla tekemisissä. Yleensä nämä tapaukset ovat niitä, jotka ovat elämäntiellään/opintiellään vasta todella, todella alussa. Pintaliitoihmisiä, joilla on elämässään vielä paljon paljon opittavaa. Ja elämän koulussa ei aina ole niin mukavaa. Jos ei sitä vielä ole kulkenut kuin vähän, ei sellainen ihminen kovin syvälliseen ajatteluun kykene. Ja näitä tämmöisiä on aika paljon.

Jopa itselläsikin on taito? Kun kävin ystävän mukana aikoinaan parantaja-ennustajalla. Hän sanoi ettei pysty oikein katsomaan mutta tiedän itsekin uniani kun opin tulkitsemaan. Olin silloin nuori.

Yhteistyössä