Mä olin taas oikeassa! Mä tiesin tän!! Ja mä oon paniikissa, pahasti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kauhun oma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siiri hyvä :)
Aloituksesi tähän ketjuun oli minunkin mielestäni asiaton, vaikken bannia painakkaan =) Tässä ei todellakaan ole hyvä isä ilmiöstä kyse ja siksi ihmettelen tapaasi lyödä lyötyä. Kärsit ilmeisesti empatian puutteesta ja toivottavasti et sitä itse koskaan tarvi :(
Ja :hug: sinulle täydestä :heart: meistä on mukavaa kun sinulla pyyhkii hyvin =)

Kuule, ap. Sä jaksat varmasti, aivan varmasti. Sä olet hyvä ja kiltti ihminen, joka on saanut maailman ihanimmat lapset väärän miehen kanssa.

Älä anna exäsi päästä pääsi sisään. Joskus päästit, mutta enää ei tarvitse. Sä olet ollut heikko ja antanut tehdä vääriä asioita itsellesi, mutta et salli sitä enää. Sä olet muuttunut. Olet kasvanut, olet vahvempi kuin ennen. Exäsi kokeilee kepillä jäätä, odottaa kuulevansa sen ritinän, jonka murtuva jää päästää. Mutta sitä se ei tule kuulemaan, sä et murru, et tuollaisesta.

Voit nousta tällaisten asioiden yläpuolelle.

Sä jaksat, koska uskallat jo rakastaa itseäsi. Vaali sitä rakkautta, se on tärkeintä elämässäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Minne ihmeeseen se ilmoita asiaton viesti namikka on hävinnyt! Siirin voisi ilmoittaa kun ei tajua pysyä pois... argh!!

tän palstauudistuksen jälkeen se namikka on näkynyt vain kirjautuneena oleville :headwall:

Yhteistyössä