Mä olin taas oikeassa! Mä tiesin tän!! Ja mä oon paniikissa, pahasti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kauhun oma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:
Jos oikeusaputoimistoon soitto tuntuu nyt vaikealta, niin soita perheneuvolaan. Uskon että he saavat sinut rauhoitetuksi lasten suhteen ja myös osaavat neuvoa eteenpäin. Myös soitto terapeutille olisi nyt tärkeää... äläkä suotta panikoi sillä se heijastuu myös lapsiin pahoinvointina =)
Ei sinulla hätää ole :hug:

Laitoin perheneuvolaan sähköpostia, toivon että he vastaavat minulle pian. Lähden parin tunnin päästä terapeutille, yritän saada itseni kasattua jotenkin siihen mennessä että pääsen sinne edes.
Yritän kovasti saada itseni kasaan, todella yritän.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt tulostat tuon aikaisemman avuksesi paperille. On ainakin jonkilaista todistuaineistoa ex-miestäsi kohtaan!!

Niin. Mun sana sen sanaa vastaan. Ja mä näytän hullulta, se puolestaan fiksulta ja asialliselta. Se osaa sen, ja se pystyy siihen. Ei mulla ole todisteita.

Siis maailma on todella mätä,jos sinulta pystyy tuollainen mies lapset tai lapsen viemään. Yleensä äidillä on jotain todella pahasti vialla (alkoholismi tms) jos lapset määrätään isälle. Älä hirveästi huolestu,en usko,että lapsesi viedään.

Sun todisteet on se väliaikainen lähestymiskielto, se, ettei isä ole tavannut lapsiaan, se, ettei hyväksy sinun sopimusta ja tekee täysin epärealistisen tilalle.
Siinä on syitä jo kerrakseen.
Lisäksi esim terapeuttisi voi asianajajan pyynnöstä kirjoittaa todistuksen, että erittäin traumaattisen parisuhteen vuoksi käyt siellä.

Jos äitisi on sinua auttanut, voisiko hän tulla nytkin apuun, jos hän vaikka soittaisi oikeusaputstoon?
Miehesi saa kokoajan etumatkaa, vaikka olet rikki, sinun pitäisi nyt pahimmassa paikassa olla vahvimmillasi!

Mä en tiedä onko siitä väliaikaisesta lähestymiskiellosta mitään dokumenttia. Terapeuttini järjesti sen, en itse siihen kyennyt.
Mun pitää rauhoittua, en pysty ajattelemaan.

Nyt pistät nainen itsesi kasaan!!
Menet sinne terapiaan ja rauhoitut.
Sitten perheneuvolaan ja lastensuojeluvalvojaan yhteys!!
Hyvin kaikki menee kunhan pidät itsesi kasassa ja tosiaan et ole exäsi kanssa tekemisissä kuin asianajajan välityksellä, et edes vastaa hänen puheluihin!!

:hug: :hug:

Jos kerran olet tehnyt jo tarvittavien tahojen kanssa tapaamissopimukse3n joka ei exälle käy niin ei sitä kovin helposti väännetä uskottavasti toisinpäin. Kyllähän sun käynnin lastenvalvojalla on dokumentoitu ja sitä kautta vie pohjaa exän jutuilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Jos kerran olet tehnyt jo tarvittavien tahojen kanssa tapaamissopimukse3n joka ei exälle käy niin ei sitä kovin helposti väännetä uskottavasti toisinpäin. Kyllähän sun käynnin lastenvalvojalla on dokumentoitu ja sitä kautta vie pohjaa exän jutuilta.

Näin mäkin luulin. Mutta näköjään se on sen tehnyt, koska se on hommannut asianajajan joka vie asian oikeuteen jos tapaamissopimusta ei saada aikaan.

Lastenpsykologi oli sitä mieltä, että uuteen tapaamisopimukseen pitäisi kirjoittaa että ex saa alkuun vain valvotut tapaamiset. Ei se siihen suostu, eihän se suostunut aiempaankaan ehdotukseen jossa ei edes ollut puhetta mistää valvotuista tapaamisista. Mun aiemmassa ehdotuksessa oli jopa vielä enemmän isälle tapaamisoikeuksia kuin mitä se on tähän saakka käyttänyt. Ei se suostunut siihenkään. Se on sanonut mulle, että ei aio suostua mihinkään mitä mä ehdotan, koska ei aio alistua mun määräilyjeni alle.

Jos se haluais tapaamissopimuksen, miksi se ois hommannut asianajajan? Se tietää, että mä oon lähettämässä sille uutta ehdotusta lähiaikoina, miksi se sitten hommasi asianajajan nyt mua painostamaan?

Mä en ymmärrä sitä, mä en käsitä koko asiaa. Yhtäkkiä se toimii kuten mun pitäis toimia, ja mä oon ihan kuin sen roolissa. Ihan kuin mä oisin ollut se, joka ei suostu mihinkään ja joka tekee kiusaa niin että toisen on pakko kääntyä oikeuden puoleen asiassa.

Mä en kestä tätä. Mä oikeasti pelkään nyt, että mun mielenterveys pettää. Tää on uskomatonta. Ihan kuin eläis jossain peilitalossa, jossa peilit vääristää kaiken mitä kuvittelet oikeasti näkeväsi. Missä mikään ei ole niinkuin niitten pitäis olla.

VOi olla että eksäs kohta kyllästyy tuohon,jos alkaa oikeusprojektin se voi kestää vuodenkin.
Aikoja ei saa ja sitten voi olla että asia on jo hälle vanha.

Mun eksä on samanlainen.Soittelee välillä että kohta J muutta hänen kanssaan.(ei ole 8 vuoteen sovitusti ottanut lapsia luokseen.
Vanhin on jo 15 kohta ja kaksoset täyttää 10.) Sanon aina vaan tyynesti että joo,jutellaan sitten kun se ajankohtaista.
Eikä kertaakaan ole mennyt sen pidemmälle.
Tai on se kerran ottanut asianajajan,koitti saada elareita pienemmiks,mut kyllästyi siihenkin ja lopetti kesken.

Nä luonnehäiriöiset aina intoutuu hetkeks,ei ne jaksa kiusata kauaaa.

Voimia ja aattele niin että mitenkään ei voi olla mahollista että lapset riistetään äidiltään varsinkiaan jos ei ole ees tapaamisiaan hoitanut.

Säästä kaikki tekstarit ja vältä ite tekemästä mitään ikäviä tekstareita.Ne kelpaa oikeudessa todisteina.

voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja Kauhun oma:

Näin mäkin luulin. Mutta näköjään se on sen tehnyt, koska se on hommannut asianajajan joka vie asian oikeuteen jos tapaamissopimusta ei saada aikaan.

Lastenpsykologi oli sitä mieltä, että uuteen tapaamisopimukseen pitäisi kirjoittaa että ex saa alkuun vain valvotut tapaamiset. Ei se siihen suostu, eihän se suostunut aiempaankaan ehdotukseen jossa ei edes ollut puhetta mistää valvotuista tapaamisista. Mun aiemmassa ehdotuksessa oli jopa vielä enemmän isälle tapaamisoikeuksia kuin mitä se on tähän saakka käyttänyt. Ei se suostunut siihenkään. Se on sanonut mulle, että ei aio suostua mihinkään mitä mä ehdotan, koska ei aio alistua mun määräilyjeni alle.

Jos se haluais tapaamissopimuksen, miksi se ois hommannut asianajajan? Se tietää, että mä oon lähettämässä sille uutta ehdotusta lähiaikoina, miksi se sitten hommasi asianajajan nyt mua painostamaan?

Mä en ymmärrä sitä, mä en käsitä koko asiaa. Yhtäkkiä se toimii kuten mun pitäis toimia, ja mä oon ihan kuin sen roolissa. Ihan kuin mä oisin ollut se, joka ei suostu mihinkään ja joka tekee kiusaa niin että toisen on pakko kääntyä oikeuden puoleen asiassa.

Mä en kestä tätä. Mä oikeasti pelkään nyt, että mun mielenterveys pettää. Tää on uskomatonta. Ihan kuin eläis jossain peilitalossa, jossa peilit vääristää kaiken mitä kuvittelet oikeasti näkeväsi. Missä mikään ei ole niinkuin niitten pitäis olla.

Se uhkailee ja pompottaa sua. Kyl juristin voi hankkia vaikka noi todisteet onkin olemassa. Eri asia on mitä hän on juristille puhunut et on ottanut jutun ajettavakseen.

Kuka tahansa voi haastaa kenet tahansa mistä asiasta tahansa oikeuteen. Exäsi pelaa nyt sun mielellä ja koittaa saada sut murtumaan. Muista se!!!

Ei exäsi tule ikimaailmassa saamaan lapsia itselleen, edes oikeusteitse.

Ja tottapuhuen, mun mielestä tämä oikeusjuttu on hyvä asia, ajattele asiaa niin että sinä tulet nyt saamaan lapset itsellesi ja miehelle valvotut tapaamiset OIKEUDEN PÄÄTÖKSELLÄ!!

Nyt rauhoitu ja keskity tulevaan. Sä et tule olemaan yksin, kahdestaan, miestäsi vastaan missään vaiheessa!

hei ap, tilanne on se, ettei se sinun narsisti-exäs tuolla konstilla saa mitään muuta aikaseksi ku hallaa itelleen. se ei tule koskaan menemään läpi oikeudessa että se saa lapset itelleen.

kuten merenneitonen jo sanoikin, poliisilla on tiedot lähestymiskielloista, väliaikasistakin. oikeusavustajaan vaan heti yhteys. soitto lastenvalvojalle ja päivität sille kuulumiset, kerrot kaikki terapeutilles, se kertoo siulle samat asiat ja neuvot ku mitä oot täältäki nyt saanu. haalit nyt kaikki lausunnot ja paperit kasaan ja marssit sinne oikeusaputoimistoon. siun exäs on ihan vittuillakseen (tehdäkseen siun olon tukalaksi koska se tietää mistä napista painaa) ottanu asianajajan itelleen ja vieny jutun eteenpäin. tuskin on ees kertonu omalle aa:lleen totuutta, tai sitte on ihan täys pässi jota ei saa kuriin hänen oma asianajajansakaan. koska aa tekee niinku päämies käskee.

oi että ku tietäsin kuka oot ja missä asut niin ohjaisin siut yhen ystävättäreni puheille, hän osais neuvoa sinua nyt ihan pikkutarkasti tässä jutussa... :/

kovasti tsemppaat nyt ittees ja hoet ku mantraa että: exä ei voi viiä lapsia minulta, exä ei voi viiä lapsia minulta... ja kerrot ehottomasti kaiken terapeutille (niinku varmaan teetki, en epäile) :hug:

Exä kääntää asiat niin, että minä olen lapsille huono äiti.
Kerroin, että lapsi käy kasvatus- ja perheneuvolassa psykologin tutkimuksissa käytöshäiriöiden takia. En kertonut, että lapsen oireet johtuvat suurimmalta osaltaan isäsuhteesta. Se käyttää tätä mua vastaan. Että lapsi oireilee MUN takia, ja sen vuoksi on lapselle parempi olla isänsä luona. Mä tiedän tän, mä epäilin tätä jo silloin kun se asiasta kyseli. Mä tiesin tän, mä pelkäsin tätä. Ja olin oikeassa.

Jos se saa tietää, että mä käyn terapiassa, se käyttää sitäkin mua vastaan. Että mä oon kelvoton huolehtimaan lapsistani. Jos se saa tietää, että olen hakenut apua lastensuojelusta, se käyttää sitäkin mua vastaan. Kaikki, mitä mä oon tehnyt selvitäkseni tästä kaikesta, se kääntää mua vastaan ja peilaa niin että hän on parempi vanhempi ja lapsella on hänen luonaan parempi olla.

Se tekee sen, mä lyön vaikka asiasta vetoa.
Ja mä pelkään enemmän kuin mitään, että se myös onnistuu siinä.
Se on niin sairas, niin sairas, että se saa kenet tahansa viranomaisen puolelleen. Vaikka asia ois miten oikeasti.

Hei, rauhoitu. Sulla ei ole hätää eikä pelkoa lasten menettämisestä. Vaikka se exäsi olisi kuinka hyvä puhumaan ja vaikka sä kuinka olisit sen pompoteltavissa tunnepuolella, muut ihmiset eivät ole.

Hänen tekonsa kertovat enemmän kuin hänen hurmaava olemuksensa. Se, ettei ole halunnut nähdä lapsia, on hyvin raskauttavaa - vaikka hän kuinka sitä selittelisi.

Exäsi tietää, että hajoat palasiksi, kun hän vähänkin uhkailee.

Hän nauttii siitä.

Mitä enemmän itket, täriset ja hajoat, sitä enemmän hän tietää voittaneensa.

Lapset eivät häntä aidosti kiinnosta, vaan sun pompottelu. Hyvin onnnistuneesti hän sua onnistuukin pompottelemaan.

MITÄÄN oikeaa pahaa hän ei voi saada aikaan. Hän ei esimerkiksi voi saada lasten yksinhuoltajuutta.

Mutta sun mielenterveyden hän kyllä voi veidä, kun noin helposti olet hänen vietävissään.

Kerroin, että lapsi käy kasvatus- ja perheneuvolassa psykologin tutkimuksissa käytöshäiriöiden takia. En kertonut, että lapsen oireet johtuvat suurimmalta osaltaan isäsuhteesta. Se käyttää tätä mua vastaan. Että lapsi oireilee MUN takia, ja sen vuoksi on lapselle parempi olla isänsä luona. Mä tiedän tän, mä epäilin tätä jo silloin kun se asiasta kyseli. Mä tiesin tän, mä pelkäsin tätä. Ja olin oikeassa.

Jos se saa tietää, että mä käyn terapiassa, se käyttää sitäkin mua vastaan. Että mä oon kelvoton huolehtimaan lapsistani. Jos se saa tietää, että olen hakenut apua lastensuojelusta, se käyttää sitäkin mua vastaan. Kaikki, mitä mä oon tehnyt selvitäkseni tästä kaikesta, se kääntää mua vastaan ja peilaa niin että hän on parempi vanhempi ja lapsella on hänen luonaan parempi olla.

Se on niin sairas, niin sairas, että se saa kenet tahansa viranomaisen puolelleen. Vaikka asia ois miten oikeasti.

Exäsi voi yrittää noita kaikkia, mitä sitten??
Jos valvottuja tapaamisia on jo ehdotetu, se kertoo että exäsi ei ole luotettava isä.

Sanon vielä kerran, että R-A-U-H-O-I-T-U!!!!

Se, että haet apua, on hyvän äidin merkki. Oikeus ei ole viemässä lapsia sulta noilla perusteilla vaikka miehesi kuinka niihin tarraisi.

Ei mee todellakaan noin.
Se että sinä haet apua lapsellesi ja itsellesi on todella hyvä ja arvostettava asia.Mikään oikeus ei sitä käännä toisinpäin.
Ei toinen voi terrorisoida toista ihmistä ja tämä vain ottais kaiken vastaan.Kyllä perheneuvolastakin varmasti todistetaan mistä asiat johtuu.

Nyt vaan rauhoitut ja anna asian olla.
Ota asianajaja ite myös,oikeusaputoimistosta saa.
Hän hoitaa asiat,sun ei tarvii enempää hermoilla tästä.

Anteeksi nyt vaan ap, mutta tällasten kirjoitusten perusteella kuulostat just "sekopäältä". Yritä rauhoittua. Tukeudu faktoihin. Ei mies puhumalla lapsia saa. Oletan, että sopimus, jonka mies hylkäsi on yhä jossain tallessa ja kun kerran olet jonkun viranomaisen kanssa ja kautta sen lähettänyt, sulla on todisteita. Miehellä ei.

Kysymys kuuluukin: onko sulla jotain syytä pelätä? Esim. onko SINULLA todettu masennusta tms.? Miehellä ilmeisesti ei, vaikka olisi pitänyt. Etkö sinä voisi vaatia miehelle mielentilatutkimuksia?

Rauhoitu!!

Lasten psykologi kyllä kirjoittaa paperin, josta selviää syy, eli tuo isä-suhde.
Sinun terapeuttisi kirjoittaa lapun, josta selviää suhteesi narsistiin.

Ei ole olemassa mitään, pienintäkään pelkoa, että hänelle lapsia annetaan!

-Ja tuskin lapset häntä oikeasti edes kiinnostaa, sinun manipulointisi kyllä!!

Sinulla on kaikki todisteet tukemassa yksinhuoltajuuden saamista itsellesi!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Yritän rauhoittua.
En ainakaan itke enää yhtä paljon kuin alkuun.
Pakko muutenkin rauhoittua, että pystyn ajamaan autolla. Ja menemään ihmisten ilmoille.

Hyvä!! =) :hug:
Siellä terapiassa ryöpytät kaiken pois ja hajoat palasiksi.
Sitten kasaat itsesi ja lähdet sieltä hoitamaan asiaa eteenpäin!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Yritän rauhoittua.
En ainakaan itke enää yhtä paljon kuin alkuun.
Pakko muutenkin rauhoittua, että pystyn ajamaan autolla. Ja menemään ihmisten ilmoille.

Hyvä jos hieman rauhoitut.

Mutta ap, sun on PYSTYTTÄVÄ hakemaan apua. Sun on vaan jaksettava heti hommata asianajaja. Älä jää vikisemään pelon vallassa, vaan nyt toimit!

Heti kun hiemankin rauhoitut, niin sitten oikeaa lakiapua peliin.

Sulla ei ole pelkoa.

Älä suostu exäsi sätkynukeksi! Suutu ja raivostu, älä anele ja matele!!!!

Yhteistyössä