V
vieras
Vieras
Joo, siis meinasin saada tän meidän kaaoksen hallintaan tekemällä sellasen siivousjoulukalenterin, jossa joka päivälle olis joku homma. Kalenteri on mun ja miehen yhteinen ja hommat siis tehdään yhdessä. Jotta ei koko joulunodotus olis pelkkää siivoomista, ajattelin laittaa välillä myös jotain parisuhdehuoltoa. Siihenkin ideoita voi antaa.
Ongelmana siivouskalenterissa on se, että tää kaaos on aina ollutkin kaaos, enkä oikein keksi mitä kaikkea siihen kalenteriin vois laittaa. Tähän mennessä oon keksiny: Ovien ja ovenkahvojen peseminen, keittiön kaapinovien peseminen, jouluverhojen laittaminen, kirjahyllyn järjestäminen, roskiskaapin pesu, jääkaapin pesu, mikron pesu, liesituulettimen puhdistus.
MITÄ MUUTA KUULUU SUURSIIVOUKSEEN?
Ongelmana siivouskalenterissa on se, että tää kaaos on aina ollutkin kaaos, enkä oikein keksi mitä kaikkea siihen kalenteriin vois laittaa. Tähän mennessä oon keksiny: Ovien ja ovenkahvojen peseminen, keittiön kaapinovien peseminen, jouluverhojen laittaminen, kirjahyllyn järjestäminen, roskiskaapin pesu, jääkaapin pesu, mikron pesu, liesituulettimen puhdistus.
MITÄ MUUTA KUULUU SUURSIIVOUKSEEN?