Te joilla korvavenytys!

  • Viestiketjun aloittaja tyttelö
  • Ensimmäinen viesti
tyttelö
Katselin äsken netissä ihanaa timanttiplugia, mutta minulla ei ole venytystä. Pienin on 3mm joka siitä mallista on saatavilla, joten kysymys kuuluu saanko itse normaaliin korvareikään laitettua itse sellaisen vai sattuuko se paljon ja repee? :S
 
"hippi"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttelö;25441442:
Katselin äsken netissä ihanaa timanttiplugia, mutta minulla ei ole venytystä. Pienin on 3mm joka siitä mallista on saatavilla, joten kysymys kuuluu saanko itse normaaliin korvareikään laitettua itse sellaisen vai sattuuko se paljon ja repee? :S
Laita ensin sellainen pyöreä coctailtikku. Sitten menee
 
30 mm
jos sinulla on tavallinen piikkikorvis, kannattaa ainakin 1.6mm ja 2 mm korut ostaa ja pitää niitä hetken ennen 3 milliä. sillälailla onnistuu kyllä ihan hyvin itse, ei satu eikä repeä :) muista käyttää vaikka vaseliinia uutta korua laittaessa. 3 mm venytys palautuu myös takaisin kun kyllästyt siihen.
 
tyttelo
[QUOTE="minä";25441490]Hyi olkoon, mitä aiotte niille roikkuville korvalehdille tehdä sitten kun venytykset ei enää olekaan kivat?[/QUOTE]

En aijo venyttää kun korkeintaan 4mm ja se menee umpeen et ihan tiedoks vaan!
 
30 mm
[QUOTE="vieras";25441588]Mä en ole ikuna ymmärtänyt, mikä niiden idea on? :O Mikä järki on venyttää sellanen kauhea amelo korvanlehteen? Ainakaan kaunis se ei ole... :x[/QUOTE]

minusta ne ovat kauniit. miehestänikin ne ovat kauniit, sekä ystäväpiiristämme. :) en ole myöskään enää mikään teini, vaan kolmeakymmenettä ikävuotta mennään, enkä usko että tulen tässä loppuelämäni vuosikymmenissä persoonana niin hurjasti muuttumaan, että vuosikausia korvissani olleet venytykset yhtäkkiä muuttuisivat mielessäni rumiksi. rehellissti sanottuna uskon että sitten vanhana mummona minulle merkitsevät ihan muut asiat kuin ulkonäköön liittyvät, niinkuin mikään hemaiseva pimatsu silloin enää muutenkaan olisin.

meitä on erilaisia.
 
"minä"
minusta ne ovat kauniit. miehestänikin ne ovat kauniit, sekä ystäväpiiristämme. :) en ole myöskään enää mikään teini, vaan kolmeakymmenettä ikävuotta mennään, enkä usko että tulen tässä loppuelämäni vuosikymmenissä persoonana niin hurjasti muuttumaan, että vuosikausia korvissani olleet venytykset yhtäkkiä muuttuisivat mielessäni rumiksi. rehellissti sanottuna uskon että sitten vanhana mummona minulle merkitsevät ihan muut asiat kuin ulkonäköön liittyvät, niinkuin mikään hemaiseva pimatsu silloin enää muutenkaan olisin.

meitä on erilaisia.
Uskotko oikeasti tuohon, ettei mielipiteesi venytetyistä korvalehdistä tule muuttumaan? Kymmenen vuottakin on pitkä aika ja olet silloin vasta nelikymppinen, et vanha mummo.
 
30 mm
[QUOTE="minä";25441791]Uskotko oikeasti tuohon, ettei mielipiteesi venytetyistä korvalehdistä tule muuttumaan? Kymmenen vuottakin on pitkä aika ja olet silloin vasta nelikymppinen, et vanha mummo.[/QUOTE]

minulla on nämä jo kymmenisen vuotta olleet. en harrasta isoja muutoksia itsessäni, olen aikalailla aina ollut samanlainen, ja uskon kyllä etten niin radikaalisti muutu että asiat joita olen pitänyt koko ikäni kauniina muuttuisivatkin yhtäkkiä hirveän rumiksi :) toiset ihmiset pitävät toisista asioista, ei se että moni suomalainen pitää venytyksiä rumina tarkoita että se on absoluuttinen totuus ja jokainen tulee olemaan sitä mieltä "kunhan vain tarpeeksi ikää tulee".
 

Yhteistyössä