Te, joilla kipeitä harjoitussuppareita.....

...niin miten paljon on ollut päivän mittaan?
Ootteko joutuneet syömään särkylääkettä?
Millä viikoilla ne on alkanu???

Itellä tosiaan eilen oli lähes koko päivän supistuksia, kivuttomia ja KIPEITÄ ja vatsa vaan kipeenä..
Tänään alko puolenpäivän jälkeen sama kipuilu, supistelee selvästi kun vatsa kovettuu.
RV 33+6 menossa.
 
vieras
Minulla kipeitä supistuksia rv 26 lähtien. Nyt menossa rv 34. Polilla olen saanut juosta vähänväliä noiden takia. Joka päivä tulee vähintään yksi kipeä supistus, joinan päivinä on tullut ihan säännnöllisestikin 2-4 tunnin ajan. Lääkäri viimeksi sanoi vaan, että saattaa syntyä etuajassa, tai sitten ei...Ja juu, kovimpien supistusten sattuessa olen ottanut Panadolia.
 
..
Alkoi joskus viikon 25 tienoilla tai vähän aiemmin, en enää muista. Saikulla olen ollut mm. supistusten takia. En ota stressiä, sillä se ei ole hyväksi vauvalle, vaan lepäilen ja otan iisisti. Liika liikkuminen aiheuttaa mulla supistuksia, joten parempi olla hissukseen. Nyt rv 36 menossa ja auki 2 cm, mutta ei ilmeisesti liity suoraan suppareihin, kun olen jo toista kertaa asialla.
 
Molemmissa raskauksissa alkoi reilusti ennen puoltaväliä. Molemmissa loppua kohti enemmän ja enemmän kipeitä ja ekassa uhkailtiin että syntyy ennenaikaisesti. Ensimmäinen syntyi rv 39+4, toinen rv 41+0.

Ota rauhallisesti, jos huolettaa ole yhteydessä neuvolaan tai synnärille, tarkistuta kohdunsuun tilanne jos supparit jatkuu koska voivat pehmentää tai avata paikkoja. Älä remmo mitään turhia ja tarkkaile tilannetta. Juo paljon, sen pitäisi myös auttaa.
 
Kävinkin eilen synnärillä, kaikki oli ok, paikat kiinni jne..

Esikoisen kanssa ei ollu oikeestaan ollenkaan harjotussupistuksia, ehkä muutama kivuton loppuvaiheessa. Eli uutta miulle ni huolestuttaa, ja tosiaan kun on ollut niin paljon...mut mut....
Ja tosiaan päivät menee kahdestaan tytön kanssa eli joutuu jonkin verran hyppää ettei saa levätä vaikka mieli tosiaan tekis, oon ollu ihan järkkyväsy viikon verran :whistle:
 

Yhteistyössä