Te, joilla kaksi tai useampi wc...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pienempää kutsumme "miesten vessaksi" vaiks kyl toi käy tossa isommassakin vessassa. kissojen kippa on tuol miesten vessas eli vastata voisin kai et pienempi kissojen vessa ja isompi ihmisten :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on neljä vessaa ja sitä käytetään, joka on lähimpänä. Vieraat käyttävät enimmäkseen alakerran vessaa, mutta tämä siksi, että emme kahvittele kenenkään makuuhuoneissa.
just náin mut meillá on vielá lapsille oma vessa jossa tosin káyvát vain aamusin ja iltasin samasta syystá ettá oleillaan kaikki páivisin alakerrassa.

Meilä on kaks vessaa, toinen ylä- ja toinen alakerrassa. Ja jako on tasan se, että käyttää sitä, kummassa kerroksessa sattuu olemaan hädän hetkellä, tai menee toiseen jos toinen on varattu.
Alakerran vessa tosin on tiiviimmässä käytössä kun siellä enemmän ollaan. Yläkerran vessa on aamu- ja ilta-asiointeja varten lähinnä, ku makkarit yläkerrassa.

Meillä on Äitin vessa ja se toinen vessa. Äitin vessassa käyn minä ja tytär, isäntä jos pesukone on päällä (poistoletku menee pyttyyn).

Vieraat ei yleensä (onneksi) löydä sitä mun vessaa. Se myöskin prakaa aina silloin tällöin ja oven lukko näyttää aina punaista, joten saan pitää sen melko tarkkaan itselläni.

Ylakerrassa on 3 vessaa suihkuineen ja ammeineen. Yksi on miehen ja minun, isoilla pojilla on kummallakin omat kylpparinsa. Pikkaset kayvat missa kayvat ylakerrassa. Alakerrassa on 'vieras vessa' keittion vieressa, seka eteisessa 'koiran vessa' jonne paasee akkia ulkona ollessa piipahtamaan. Alimmassa kerroksessa on kodinhoitohuoneessa vessa jossa on tarkat ukaasit etta siella ei isommilla tarpeilla kayda, kun sen tuuletuksen kanssa on vahan niin ja nain. Se on tarkoitettu pikakaynnille TVn katsojille.

Yhteistyössä