Te joilla käy kotisiivooja,

• Viestiketjun aloittaja kioioiou
  • Ensimmäinen viesti
kioioiou
Meillä kävi ennen kerran viikossa, kun jäin kotiin, harvennettiin joka toiseen viikkoon. Ei vaan jotenkin tunnu toimivalta ja mietin josko ottaisi siivoojan kaksi kertaa viikossa, 1,5h kerta, ja tekisi sellaisen pikaisen perussiivouksen..

"Kotimamma"
että miksi joillakin käy siivoja, jos on itse kotona? Voisiko joko kertoa omasta kokemuksestaan? Itse saattaisin harkita siivojaa, kun palaan töihin perhevapailta.

"mie"
[QUOTE="Kotimamma";30040234]että miksi joillakin käy siivoja, jos on itse kotona? Voisiko joko kertoa omasta kokemuksestaan? Itse saattaisin harkita siivojaa, kun palaan töihin perhevapailta.[/QUOTE]

No palveluita ostetaan yleensä siksi että ei halua tai osaa tehdä itse. Tai sitten ihan vaan huvin vuoksi :)

"Kotimamma"
[QUOTE="mie";30040414]No palveluita ostetaan yleensä siksi että ei halua tai osaa tehdä itse. Tai sitten ihan vaan huvin vuoksi :)[/QUOTE]

Kiitti selvennyksestä. Mies on ehdottanut siivoojaa, koska rahasta ei ole erityisen tiukkaa. En ole suostunut pääasiassa siksi, että olen kokenut, että siivoaminen kuuluu kotiäidin hommiin. Työnkuvassa lastenhoito ykkösenä ja siinä sivussa kaikki kotihommat. Olisinko laiska ja huono kotiäiti, jos en tekisi kaikkea itse. Sellaisia mietteitä ollut minulla ja siksi kiinnostikin kysyä, miten siivouspalveluja jo käyttävät tämän ovat ajatelleet. Ilmeisesti rennommalla otteella kuin minä.

3537
Joka toinen vko. Perussiivous. Olen vanhempainvapaalla, siivouksen ajaksia mennään lasten kanssa kirjastoon/leikkipuistoon tms. Olen tyytyväinen, helpottaa arkea ja puhtaaseen kotiin on aina kiva tulla. Meillä ei ole muita kotitalousvähennykseen meneviä kuluja, joten siksikin järkevää.

Vierass
Mä teen kotisiivouksia. Asiakkaita nuorista perheistä vanhuksiin. Jokaisella on omat syynsä tilata siivooja kotiin, joku ei enää pysty, toista ei kiinnosta, yksi ei ehdi jne.

En mä ainakaan kotiäideistä pahaa ajattele jos minut kotiinsa siivoomaan tilaavat. En mäkään tykkää siivota kun ipanat kotona juoksee jaloissa. Siksipä meilläkin käy kotisiivooja =)

Ja aina parempi siivoojan kannalta, jos voi poistua kotoota siivoojan käynnin ajaksi ;) saa keskittyä työhönsä rauhassa.

"Vieraana"
[QUOTE="Kotimamma";30040448]Olisinko laiska ja huono kotiäiti, jos en tekisi kaikkea itse. Sellaisia mietteitä ollut minulla ja siksi kiinnostikin kysyä, miten siivouspalveluja jo käyttävät tämän ovat ajatelleet. Ilmeisesti rennommalla otteella kuin minä.[/QUOTE]

Mitä väliä olisko laiska ja huono jonkun mielestä! Mitä se muille kuuluu!

Yhteistyössä