Te joilla jo yksi Ivf/pas-Ihme kuinka kauan

Jatkan vielä että miksi noin pitkät välit:

a) Pelkäsin mielettömästi menettäväni ekan lapseni. Ajattelin että tässä on takana jotain epäilyttävää ja että kohta joku tulee hakemaan vauvan pois tai sitten hän kuolee/sairastuu. Tää oli siis ihan psyykkistä eikä perustunut mihinkään todelliseen. Pitkä odotus ja monet itkut vaan laukaisin pelon.

b) Ympäristö oli ekan jälkeen sitä mieltä että mun pitää tyytyä yhteen. Kun muut kaverit suunnitteli kuinka monta lasta kukin halusi niin minun piti olla hiljaa ja tyytyä siihen mitä oli annettu. Halusin kuitenkin yrittää lapselleni sisarusta. Keräsin rohkeutta aikas kauan enkä kertonut niistä hoidoista kenellekkään.

C) Pelkäsin hoidon epäonnistumista entistä enemmän. Vaikka tolkutin itselleni että jos en saa toista/kolmatta lasta niin onhan minulla jo yksi/kaksi ja olen todella onnellinen ja ylpeä heistä. menetys oli vaan jotenkin konkreettisempaa kun tiesi mitä onnistuminen merkitsee.
 
Oliko sulla yhtään pas-siirtoa?Meillä poika nyt 1,4v ja kovasti on yritetty mutta pasilla ei taida onnistua joten joudun myös Ivf:n siirtymään.Todella turhuttavia nämä odotukset passien jälkeen,alkaako menkat vai ei. :/
 
Mulle tehtiin pas. Ekaks yritettiin "tuoreella" alkiolla, mutta se ei lähteny. Eka pakastealkio kiinnitty ja siitä tuloksena vaunuissa pötköttää seitsemän viikkoinen poika! Mulla jäi vielä paljon alkioita pakastukseen, eli sisarusta vois vielä yrittää.
Meillä ns selittämätön lapsettomuus, eli kummastakaan ei löytynyt mitään vikaa. :flower:
 

Yhteistyössä