te joilla ensin 2 samaa sukupuolta olevaa lasta, miten kolmas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hassu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hassu

Vieras
mulla siis töllanen tilanne että 2 poikaa on, ja nyt ootan kolmatta lasta, sukupuolesta ei tietoa, mut raskaus ihan erilainen ekoihin verrattuna. Onko kellään ollu niin että kahden tytön (tai pojan) j'älkeen raskaus on ollut erilainen mut silti vauva taas samaa sukupuolta.

mietin van enteileekö nää erot raskaudessa nyt tyttöä...

Mä olin aivan varma et tulee tyttö kun 2 poikaa on jo ja tää raskaus ollut aiva erilainen. Sanoivat sit rakenneultras et poika tulee taas. Kyllä poru pääsi :laugh: :laugh:
Mut nyt jo kovasti odotan tulevaa poikaa! :D Kaikkee sinistä hommattu ja ompa vaatteet jo ennestään :laugh:

Mulla tuli kahden tytön jälkeen poika. Raskausajasta en muista, että olisi ollut mitään eroa.

Synnytyssalissa kätilö sanoi, että poika tuli. Olin kuulemma kysynyt, että oletko varma, kun niin olin itse uskonut taas synnyttäväni tytön. Kätilö sitten vastasi, että kyllä näillä kokemusvuosilla voin olla 100% varma sukupuolesta.

Nää on niin veikeitä juttuja... Me ei oo kertaakaan haluttu tietää sukupuolta ennen synnytystä, eikä tiedetä nytkäöän, mut jotenkin sitä arvuuttelee koko odotusajan ;-)

mul on niiiiin paljon vaatteita noille pojille, etten tiedä mitä teen jos tulee nyt tyttö, mulla menee omaisuus vaatteisiin =) Noh, saahan nuoi vanhat tietty sit myytyä... Millään en jaksais odottaa synnytystä, 2kk viel laskettuun aikaan.... Mut pianhan aika menee <3

Meillä on 5 poikaa ja 1 tyttö. Tyttön odotus oli erilainen pahoinvoinnin suhteen. Poikia odottaessa oksetti tasasesti koko päivän mut ei tarvinu oksentaa. Tyttöä odottaessa sit oksensin yleensä illat kun alko jo väsymys iskeä.
paitsi tätä viimestä poikaa odottaessa oli kans tosi raju pahoinvointi iltaisin. Kahdeksalta oli pakko mennä maate kun pystyny oleen pystyssä. Ja luulin tosiaan et odotan tyttöä.

Yhteistyössä