Te, joilla ensimmäisen lapsen synnytys oli lyhyt... (max.6h)

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Eka synnytys aikoinaan oli kokonaisuudessan 5 tuntia. Siitä alaspäin ollaan menty synnytys - 1 h siis noin. Yksi syöksysynnytys siinä välissä.
Mutta näähän on niin yksilöllisiä aina mutta taas sitä saa jännittää seuraavan kanssa josko sitä laitokselle kerkii. JA taitaa sitä muutama väärä hälyytyskin tulla. Paitsi että nyt mä tiiän miltä ne supistukset tuntuu kotona viime kerralla oli ekaa kertaa supparit siis.
 
ap
Mites on käynyt sairaalaan ehtimisen kanssa? :D

Mulla ekan synnytys kesti 4h25min ja toinen tulossa kesällä... Mietityttää vähän kuinka nopeaa toimintaa on tällä kertaa...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
toivottavasti ei paljon nopeempi oo tää toinen kun esimmäinen oli 4h 20min voi minulle kiire tulla kun en ees tiiä koska tarttee lähteä kun edellisen olin valmiiksi sairaalassa sisällä
Mulla täysin sama homma :D sikspä tää asia mietityttääkin...

 
muuttanut
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mites on käynyt sairaalaan ehtimisen kanssa? :D

Mulla ekan synnytys kesti 4h25min ja toinen tulossa kesällä... Mietityttää vähän kuinka nopeaa toimintaa on tällä kertaa...
Mun eka oli noin 6h ja lääkäri vitsaili jälkitarkastuksessa et "oot sitten ens kerralla sairaalan kahviossa valmiiksi odottelemassa". Vähän kanssa hirvitti, mutta meni siinä kuitenkin n. 2h toisellakin kertaa. Asutaan sen verran lähellä et vaikka esikoinen vietiin ensin mummolaan, niin oltiin alta puolen tunnin sairaalassa veden menosta (josta meni sitten se 2h) eli ehittiin hyvin.
 
kuvittelis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MS-J:
Kaikki 5 syntyny alle 3:n tunnin.. ja jos viimesiä ei olis käynnistetty niin uskon et olis olleet nopeempia..
Ai hidastaako käynnistys? Mulla siis tuo eka käynnistettiin...
Voisi kuvitella että hidastaa kun synnytys ei ala silloin luonnollisesti.
 
as
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mites on käynyt sairaalaan ehtimisen kanssa? :D

Mulla ekan synnytys kesti 4h25min ja toinen tulossa kesällä... Mietityttää vähän kuinka nopeaa toimintaa on tällä kertaa...
asutaan onneksi vieressä, muuten ei kai olis ehditty, kun en tajunnut ajoissa lähteä viimeisestä.

Eli eka 6h toka 3h kolmas 2h. suunilleen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mites on käynyt sairaalaan ehtimisen kanssa? :D

Mulla ekan synnytys kesti 4h25min ja toinen tulossa kesällä... Mietityttää vähän kuinka nopeaa toimintaa on tällä kertaa...
eka synnytys kesti 5½ tuntia ehittiin olla sairaalassa 3½ tuntia ennen ku vauva synty toinen synnytys kesti 2tuntia ja ehittiin olla sairaalassa vajaa puoltuntia ku vauva synty.
 
minna
No sairaalaan olen ehtinyt ihan hyvin, kun jokaisella kerralla synnytys on kestänyt aina edellistä pidempään :D Ekalla ja tokalla kerralla olin kummallakin sairaalassa noin 1½ tuntia, kolmannen kanssa jouduin siellä olemaan jotain 6 tuntia kun luultiin että olisi nopeampi... muttei ollut :/
 

Yhteistyössä