Te, joilla ei ole autoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuinka usein vierailette kavereiden luona jotka asuvat kauempana? Tuleeko käytyä jos julkisilla joutuu liikkumaan?

Meillä ei ollut autoa joskus ja eipä tullut paljon liikuttuakaan. Nyt kun on auto niin tulee hoidettua kaverisuhteitakin paremmin :) Emme ilman autoa voisi enää ollakaan.

Ei tule vierailtua.
Silloin kun minulla oli auto käytössä, kävin kavereilla vähintään kerran viikossa.

Mietin pääni puhki että millä konstilla voisin autoa pitää..

asutaan espoossa kauimmaiset kaverit asuu helsingissä ja kirkkonummella ja kyllä siellä käyään ainakin kerran kuussa. yleisillä liikutaan pari kertaa viikossa kauppaan tai kavereille....

Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:
Ei tule vierailtua.
Silloin kun minulla oli auto käytössä, kävin kavereilla vähintään kerran viikossa.

Mietin pääni puhki että millä konstilla voisin autoa pitää..

Osta pieni vaikka 200e auto(vie vähän bensaa),ja pelkkä liikennevakuutus.Ei ole kallista.

Meillä on auto, mutta kyllä minä olen mennyt julkisilla (juna+bussit) useamman sadan kilsan päähän, muksun kanssa. Jos autoa ei olisi... Jos julkisilla ei pääse käytännöllisesti vierailut kyllä vähenisivät kavereille, jotka asuvat kauempana (siis 30km ja enemmän). Lähelle nyt menisin tietty bussilla, vaikka muksun kanssa.

Yhteistyössä