Te joilla 5 tai enemmän lapsia!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suurperheenäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suurperheenäiti

Vieras
Onko teillä kumpikin tai jompikumpi jossain tosi hyväpalkkaisessa duunissa?
Mietin että uskalletaanko tehdä se viides kun mies tosi pienipalkkainen ja itse olen luonnollisesti kotihoidontuella....
Että onko väärin edes haaveilla kun ollaan köyhiä!

Meillä 6, pienellä ikäerolla. Ei olla hyvä palkkaisia, mutta ei niitä pienempi tuloisiakaan. Mä nyt olen ollut kotona kotihoidon turvin ja miehen palkka meneekin lainaan ja laskuihin. Eli kädestä suuhun ja tarjouksia katsellaan, ylimääräistä ei ostella.

Itse olemme uskaltaneet perustaa ison perheen, koska molemmilla kuitenkin ammatti ja sellanen vakityö, mihin noi irtisanomiset ei ole vielä vaikuttaneet eli mullakin työ mihin tulevaisuudessa palata.

No meillä on kohta (ensi kuussa) viisi lasta ja mies on kyllä hyväpalkkaisessa työssä. Mutta en katso, että tuo asia olisi kovinkaan paljon vaikuttanut päätökseemme haluta vielä tämä viides.

Meillä myös olen kotona kotihoidontuen turvin,mies on yrittäjä ja ihan mukavasti tienaa.
Ei se yksi lapsi kyllä musta enää vaakakupissa paljoa paina,esim hankinnat on varmasti tehty jo ja vaatetta tms tavaraa löytyy.

Musta nuo lapsilisät menee niin väärinpäin,ensimmäiselle pitää kaikki uutena hommata,seuraavilla voi sitten jo kierrättää.

Autoina on VW transportter ja Seat Alhambra.
Sekä kesäauto vw Kupla...

Yhteistyössä