A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja urheilija:olen aiemminkin vastannut palstalla laiheliinien ihailijoille että painoa tärkeämpi on kehon koostumus. Itse olen melkein samoja mittoja, 164cm ja 68kg enkä todellakaan ole läski, vyötäröltä ei jää mitään sormien väliin jos nipistää. Treenaan 8-10h viikossa, ja syön reippaasti. En ole tikkulaiha, mutta mielestäni kiinteän ja hyväkuntoisen (=lihaksikkaan) näköinen. Vaatekoko 38 (yläosa) ja 40 (alaosa, johtuen paksuista reisilihaksistani).
Huolimatta liikunnallisuudestani ja selvästi erottuvista lihaksistani JOKA IKINEN kerta, kun käyn terveystarkastuksessa niin terkkari alkaa paasaamaan että BMI:ni on ylipainon puolella ja pitäisi laihduttaa, ja sitten ehdotellaan että mitäs jos pari kertaa viikossa kävisit puolen tunnin kävelylenkillä? Vissiin sitten ne "puolen tunnin kävelylenkit" tekisivät ihmeitä, joihin siis 8-10h raskasta treeniä viikossa eivät siis yksin riitä....
Itseäni siis ärsyttää todella kovasti BMI-rasistisuus! Yleensä huomauttelijat ovat vielä itse plösöjä ja huonokuntoisia...
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen selvästi:Alkuperäinen kirjoittaja urheilija:olen aiemminkin vastannut palstalla laiheliinien ihailijoille että painoa tärkeämpi on kehon koostumus. Itse olen melkein samoja mittoja, 164cm ja 68kg enkä todellakaan ole läski, vyötäröltä ei jää mitään sormien väliin jos nipistää. Treenaan 8-10h viikossa, ja syön reippaasti. En ole tikkulaiha, mutta mielestäni kiinteän ja hyväkuntoisen (=lihaksikkaan) näköinen. Vaatekoko 38 (yläosa) ja 40 (alaosa, johtuen paksuista reisilihaksistani).
Huolimatta liikunnallisuudestani ja selvästi erottuvista lihaksistani JOKA IKINEN kerta, kun käyn terveystarkastuksessa niin terkkari alkaa paasaamaan että BMI:ni on ylipainon puolella ja pitäisi laihduttaa, ja sitten ehdotellaan että mitäs jos pari kertaa viikossa kävisit puolen tunnin kävelylenkillä? Vissiin sitten ne "puolen tunnin kävelylenkit" tekisivät ihmeitä, joihin siis 8-10h raskasta treeniä viikossa eivät siis yksin riitä....
Itseäni siis ärsyttää todella kovasti BMI-rasistisuus! Yleensä huomauttelijat ovat vielä itse plösöjä ja huonokuntoisia...
Eikö terveystarkastajalla ole silmiä päässä????