J
"joopa"
Vieras
Hän ei olisi enää minun lapseni, ei ainakaan ennenkuin hän suostuisi muuttumaan heteroksi.
Kulahtanutta provoilua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hän ei olisi enää minun lapseni, ei ainakaan ennenkuin hän suostuisi muuttumaan heteroksi.
Minä olen tosissani, kun sanon että lapseni ei olisi enää lapseni jos hän paljastuisi homoksi tai lesboksi! Jos joku lapsistani paljastuisi homoksi, lesboksi tai muuten poikkeavaksi, niin minä hylkäisin hänet ja rakkauteni häntä kohtaan loppuisi heti!
Tooosi kulahtanutta.
Ettei minun ole tarvinnut syntyä sinun lapseksesi sinä tuntteton ja rakkaudeton hirviö!Sanokaa te homojen ja lesbojen rakastajat mitä sanotte, mutta minulla on oikeus vihata ja halveksia homoutta että lesboutta ja minulla on myös mielipiteeseeni sen asian suhteen että minun lasteni tulee olla heteroita tai he eivät ole enää lapsiani, koska minä vihaan kaikkia seksuaalisia vähemistöjä!
Minusta taas sinulla on vääristynyt näkemys seksistä, jos et ymmärrä miksi pedofilia on "automaattisesti" l. tieteellis-juridis-moraalisesti katsoen tuomittavaa (rikollista). Toivoisin muutenkin, että te pedofiileistä ja heidän oikeuksistaan kiinnostuneet taistelisitte ihan omat taistelunne, jonka keskiössä on se ettette ilmeisesti osaa erottaa aikuista ja lasta toisistaan. Perhe-elämäsi on varmasti mielenkiintoista makuuhuoneesta lastenhuoneeseen. Anteeksi radikaali esimerkki, mutta halusin varmistaa, että tajuat pointin.
Onko esim. murhaaminen yhtäkkiä hyväksyttävää jos omasta lapsesta tulisi murhaaja?
Homot rikkovat itsensä ja toisensa. Ja tuhoavat lapsien elämän antamalla huonoa esimerkkiä. Varsinkin jos tulee nuo adoptiot.
Homous on kehitysvamma siinä missä Downs tai Erbin pareesi.
Sanokaa te homojen ja lesbojen rakastajat mitä sanotte, mutta minulla on oikeus vihata ja halveksia homoutta että lesboutta ja minulla on myös mielipiteeseeni sen asian suhteen että minun lasteni tulee olla heteroita tai he eivät ole enää lapsiani, koska minä vihaan kaikkia seksuaalisia vähemistöjä!
Vai toteaisimmeko, että paras keino lievittää punatukkaisten kokemaa kärsimystä ei ole heidän luopumisensa yhteisön jäsenyydestä (jolloin jotkut heistä kokisivat luopuvansa taivaspaikastaan), vaan yhteisön arvojen tarkistaminen?
Homoseksuaalisuudesta eheytymisessä on sama ongelma kuin punaisen tukan ajamisessakin: vaikka saisi uskoteltua itselleen, että mennyt on mennyttä ja tulevaisuus auvoinen, niin sitä punaista sänkeä alkaa silti pukata päästä. Loppuelämä menee sitten valehdellessa sekä itselleen että muille, kunnes ei enää jaksa.
Sanokaa te homojen ja lesbojen rakastajat mitä sanotte, mutta minulla on oikeus vihata ja halveksia homoutta että lesboutta ja minulla on myös mielipiteeseeni sen asian suhteen että minun lasteni tulee olla heteroita tai he eivät ole enää lapsiani, koska minä vihaan kaikkia seksuaalisia vähemistöjä!
Faktaa on tottakai että jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta minullakin on oikeus omaani joka kuuluu näin: "Jos aikuinen ihminen on valmis oman lapsensa mistä tahansa syystä hylkäämään, varsinkin sellaisesta johon lapsi itse ei voi vaikuttaa ei hän ole vanhemmaksi sovelias."
Ja tosiaan itselläni ei mitään ole seksuaalivähemmistöjä vastaan, miksi olisi? Olen vasta 13-vuotias tyttö ja jopa minä ymmärrän että jokaisen pitäisi saada olla sellainen kuin haluaa ja että nyky-yhteiskunnastakin vielä suuri osa on erittäin ahdasmielisiä ja suvaitsemattomia:/