Te joiden mielestä halpisvaunut on hyvät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko teillä vertailukohtaa? Oletteko siis saaneet käyttää useampia kertoja myös kalliimpia merkkivuanuja? Vai perustuuko tämä halpiksien "hyvyys" siihen, että ne on olleet ihan toimivat eikä sattumalta ole stiten hajonneet eikä ole tarvinnut kirota esim. takuun tai varaosien puutetta?

Itselläni ollut yhdistelminä ensin kahdella lapsella Briot ja sitten Gessleinit kolmosella. Kakkosen syntyessä ostin vähäiseen tarpeeseen ABC:n tuplat, mutta jösses mikä ero oli laadussa verrattuna Brioihin. Onneksi ei sitten ollut tarvetta tuplille niin paljon joten myin pois, mutta eihän niitä mikään ilo ollut käyttää todellakaan. Joo ne pysyi kasassa ja oli "ihan hyvät" ja jos en tietäisi paremmasta niin en tiedä olisinko osannut valittaa vai olisinko vaan tyytynyt.

Mutta mielestäni kannattaa maksaa laadusta. itse sain noista meidän brioista 5 vuoden käytön jälkeen vielä 350 euroa kun myin ne.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Meiltä löytyy 2006 brion kombit ja olisi järjen köyhyyttä nyt myydä ne pois ja ostaa uudet.
Kesäkuussa syntyy toinen lapsi ja kyllä se totta on,että laatu kestää =)

No ei kai tarvikaan. Minä ostin kolmoselle uudet, kun kaipasin vaihtelua ja kun siihen taloudellisesti katsoin olevan mahdollisuuden. Olen tosi tyytyväinen ollut noihin Gessleineihin. Tyytyväinen olin Brioihinkin.

Miten ihmeessä sä oot saanu joka lapsella rikki asti kulumaan uudet vaunut, vai kuulutko näihin kerskakuluttajiin, jotka ostaa uudet ihan vaan ostaakseen?? :O Meillä on mulle vauvana ostetut Ora Pamelat, vm -85, jotka on vielä loistavassa kunnossa, ja palvelleet ties kuinka monella muksulla, kun ovat olleet sukulaisillakin lainassa :--D Jos joskus itse lapsen saan, niin ilmanmuuta haen ne sisävaunuiksi, vaikka ulkoiluun saatankin ostaa jotkut uudemmat kärrit..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meiltä löytyy 2006 brion kombit ja olisi järjen köyhyyttä nyt myydä ne pois ja ostaa uudet.
Kesäkuussa syntyy toinen lapsi ja kyllä se totta on,että laatu kestää =)

No ei kai tarvikaan. Minä ostin kolmoselle uudet, kun kaipasin vaihtelua ja kun siihen taloudellisesti katsoin olevan mahdollisuuden. Olen tosi tyytyväinen ollut noihin Gessleineihin. Tyytyväinen olin Brioihinkin.

Miten niin kai?
Noihan on melkeimpä uudet,vaikka on ollut ahkerassakin käytössä..

Alkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:
Miten ihmeessä sä oot saanu joka lapsella rikki asti kulumaan uudet vaunut, vai kuulutko näihin kerskakuluttajiin, jotka ostaa uudet ihan vaan ostaakseen?? :O Meillä on mulle vauvana ostetut Ora Pamelat, vm -85, jotka on vielä loistavassa kunnossa, ja palvelleet ties kuinka monella muksulla, kun ovat olleet sukulaisillakin lainassa :--D Jos joskus itse lapsen saan, niin ilmanmuuta haen ne sisävaunuiksi, vaikka ulkoiluun saatankin ostaa jotkut uudemmat kärrit..

Mitenniin joka lapsella? Joo ostin kolmoselle uudet, mutta jos osaat vähänkin lukea niin hoksaat, että ne briot oli kahdella ekalla käytössä. Tuplat ostin kun kuvittelin niille olevan tarvetta, mutta kun lopulta poika ei niissä suostunut istumaan niin hankin seisomalaudan ja myin tuplat. Pyydän anteeksi, jos olisi pitänyt etukäteen tietää, että en tarvitsekaan niitä mutta kun se selvisi vasta käytössä.

Ja en mielestäni sanonut rikki niitä kuluttaneeni vaan kerroin nimenomaan saaneeni vielä hyvistä brioista jopa 350 euroa viiden vuoden käytön jälkeen. Missä luki, että olen käyttänyt kolmet vaunut kolmella lapsella rikki asti?

Ja ostin uudet kolmoselle kun kerrankin teki mieli ostaa jotain uutta "itselle". Harmi ettei se sovi sinullle. Mutta jotta joku voi ostaa käytettynä jonkun on ensin ostettava se uutena. Ja koska minä ostin uudet vaunut kolmoselle niin nyt joku työntelee niitä meidän käytettyjä tuolla.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
On ollut Quinnyt, ollaan käytetty Emmaljungia, on Brioa, jne. Parhaimmat ovat olleet kuitenkin Carenat, niin kestävyydeltään kuin käyttömukavuudeltaankin.

mä en taas tykänny yhtään carenasta. veti reilusti toiselle puolelle ja kaikki osat löystyi. työntökorkeuttakin ei saatu säädetty tarpeeks. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
On ollut Quinnyt, ollaan käytetty Emmaljungia, on Brioa, jne. Parhaimmat ovat olleet kuitenkin Carenat, niin kestävyydeltään kuin käyttömukavuudeltaankin.

mä en taas tykänny yhtään carenasta. veti reilusti toiselle puolelle ja kaikki osat löystyi. työntökorkeuttakin ei saatu säädetty tarpeeks. :kieh:

Meillä pelitti loistavasti yli 5 vuotta =) ja työntökorkeuttakin pystyi säätämään.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

Meillä pelitti loistavasti yli 5 vuotta =) ja työntökorkeuttakin pystyi säätämään.

hmm..mitäköhän meiän rattaissa sitten oli vikaa?? onkohan laatu muuttunu sitten hirveesti. noita hommattiin vuonna 2001. tai ei niitä enää oo. :D

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Ei ole vertailukohtaa. Ihan hyvät vaunuthan nuo on, vaikka ei olleetkaan muistaakseni kalliit
Eikai kaikessa tartte kalleinta aina vaan ostaa..?

Ihmiset lukee ihan ihme juttuja rivien välistä. En sanonut, että pitäisi ostaa aina kalleinta. Eihän lapselle ole pakko ostaa vaunuja ollenkaan. Vai käsketäänkö jossain ostaa vaunut? Kalliit tai halvat. Ei käsittääkseni.

Minä halusin vain kysyä, että mihin nämä halpisvaunujen ylistäjät vertaa näitä vaunujaan.

AP, no miksi sitten ostit keskimmäiselle ABC:tkin? Ja miksi möit hyvät Briot, jos ne kerran oli niin hyvät :--D

Noo, tosihan se on, että kiva on ostaa välillä uuttakin, mutta miksi sitten ostaa kalliit vaunut, ostaa edullisemmat vaunut, niin on varaa ostaa vaikka joka mukelolle uudet :-P

Ja toiseksi,olis mullakin varaa ostaa uudet vaunut,mutkun siinä ei ole mitään järkeä! :o

Kerro nyt mitä sinä sekoilet? Miksi sun pitäis ostaa?

No kun sä sanoit että ei KAI siinä mitään järkeä ole,et myisin noi meidän briot pois,sä varmaan möisitkin,mutten minä..
Että sekoile sä vaan rauhassa..

Esikoisella ja tokalla oli samat, ei-minkään-merkkiset-kiesit. Toimivat aivan loistavasti!! Kuopukselle ostin pari vuotta vanhat Emmaljungat, mutta eipä niissä hirveästi eroa noihin halpisvaunuihin ollut. Jos vielä joskus vaunuja tarvitaan, kaivan nuo vanhat vaunut anoppilan vintiltä :)

Alkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:
AP, no miksi sitten ostit keskimmäiselle ABC:tkin? Ja miksi möit hyvät Briot, jos ne kerran oli niin hyvät :--D

Noo, tosihan se on, että kiva on ostaa välillä uuttakin, mutta miksi sitten ostaa kalliit vaunut, ostaa edullisemmat vaunut, niin on varaa ostaa vaikka joka mukelolle uudet :-P

Ne ABC:t oli TUPLAT!!!!! Ja ostin ne kun ajattelin, että niitä tarvitaan välillä mutta ei olleetkaan tarpeelliset kun esikoinen halus aina kävellä. Ostin sit seisomalaudan Brioihin.

Ja miksi ostin uudet? No kun teki mieli jo kun olin viisi vuotta katsellut niitä joka päivä.

Ja miksi en osta halpisvaunuja jokaiselle sen takia, että ois kiva ostaa halpjoa usein? No koska halvalla ei vaan saa hyvää ja köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa jne jne. Ei se piristys uusista halpisvaunuista seuraavalle lapsellepoista sitä tosiasiaa, että käyttömukavuus, takuu, yms. jutut on kuitenkin olemassa. Ja kun ostin ne Briot esikoiselle niin ajattelin, että ne menee joka lapsella. Ninkon ois menneetkin, mutta tekipä vaan mieli uusia enkä halua työnnellä mitään hapiksia ja kirota kun osat hajoo, vaunut nitisee, pyörät puoltaa sinne sun tänne (kuten ne ABC:n tuplatkin teki).

Ja toiseksi,olis mullakin varaa ostaa uudet vaunut,mutkun siinä ei ole mitään järkeä! :o

Kerro nyt mitä sinä sekoilet? Miksi sun pitäis ostaa?

No kun sä sanoit että ei KAI siinä mitään järkeä ole,et myisin noi meidän briot pois,sä varmaan möisitkin,mutten minä..
Että sekoile sä vaan rauhassa..

Sanoin, että "no ei kai tarvikaan". Eli jos et hoksaa niin tarkoittaa sitä, että eihän sinun nyt tarvitsekaan sen takia ostaa uusia kun minä ostin. Herranjestas sentään.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Ei ole vertailukohtaa. Ihan hyvät vaunuthan nuo on, vaikka ei olleetkaan muistaakseni kalliit
Eikai kaikessa tartte kalleinta aina vaan ostaa..?

Ihmiset lukee ihan ihme juttuja rivien välistä. En sanonut, että pitäisi ostaa aina kalleinta. Eihän lapselle ole pakko ostaa vaunuja ollenkaan. Vai käsketäänkö jossain ostaa vaunut? Kalliit tai halvat. Ei käsittääkseni.

Minä halusin vain kysyä, että mihin nämä halpisvaunujen ylistäjät vertaa näitä vaunujaan.

No mihinkäs sitten kalliiden vaunujen ostajat vertaa? Niihin halpisvaunuihinko? ;) Itsellä on nyt käytössä Brion Combit mutta kyllä mä tykkäsin noista ABC Designin yhdistelmistä enemmän. Harmi vaan, että ne ABC:n vaunut ei sitten kuitenkaan kestäneet, oli vähän kuulemma valmistusvirhettä niissä, minkä sitten myöhemmin korjasivat.. Juu, onhan noita Brion vaunuja ihana työntää, mutta työntökorkeutta ei voi kauheasti säädellä...

Yhteistyössä