te joiden lapsilla paljon korvatulehduksia eikä putketkaan auta! onko löytynyt jotain muuta keinoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
jolla auttaa lapsen tulehduskierrettä! taas korva vuotaa märkää:( putket saatiin marraskuussa kun tulehduksia oli 20 nyt siitä lähtien tullut noin 1X kuussa tulehdus missä korva vuotaa märkää eli nyt menossa 25:des tulehdus jos laskuissa olen mukana pysynyt.
kertokaahan kokemuksia jos jollain jokin keino mikä auttanut jatkuviin tulehduksiin.

Lopettakaa maidon ja maitotuotteiden käyttö...? Kuulemma joillakin maidon epäsopivuus oireillut korvatulehduksina. En osaa sen enempää selittää, kunhan olen kuullut.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Lopettakaa maidon ja maitotuotteiden käyttö...? Kuulemma joillakin maidon epäsopivuus oireillut korvatulehduksina. En osaa sen enempää selittää, kunhan olen kuullut.

lopetettu jo on kun on maidolle ja soijalle allerginen ei olla siis annettu maitoa puoleentoistavuoteen. lapi on nyt kohta 2v

Korvatipat on meilläkin ollu apuna kun ei suun kautta otetuista antibiooteista ole ollut mihinkää, täsmähoitona siis. Mutta ei se kyllä mitään ole poistanut. Se nyt sitten vain on niin, en mä ole ainakaan muuta noiden 4n korvatulehduksiin keksinyt. Ke ollaan taas menossa yhden kanssa kun korvat vuotaa kun seula.

PIkaseen vastaan...jätä maito ja maitotuotteet pois.Maito lisää limaisuutta ja jää helposti elatusalustaksi nielussa bakteereille.
Anna kalkkia tabuna sen aikaa että pääsette kierteestä.
Kitarisa myös veks.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Korvatipat on meilläkin ollu apuna kun ei suun kautta otetuista antibiooteista ole ollut mihinkää, täsmähoitona siis. Mutta ei se kyllä mitään ole poistanut. Se nyt sitten vain on niin, en mä ole ainakaan muuta noiden 4n korvatulehduksiin keksinyt. Ke ollaan taas menossa yhden kanssa kun korvat vuotaa kun seula.

siis sä meet vasta keskiviikona lääkäriin jos korvat vuotaa?häh?

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
PIkaseen vastaan...jätä maito ja maitotuotteet pois.Maito lisää limaisuutta ja jää helposti elatusalustaksi nielussa bakteereille.
Kitarisa myös veks.

juuri sanoin että lapsi on maidolle allerginen ja ei ole saanut puoleentoistavuoten maitoa!

Alkuperäinen kirjoittaja moneenjunaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:

siis sä meet vasta keskiviikona lääkäriin jos korvat vuotaa?häh?

Juuh, kuuri ja tipat on meneillään paraikaa mutta eivät tehoa ilmeisesti. Eikä yksityiselle saanut aikaa enemmin. Lapsi ei ole kipeä, on siis putkitettu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Kitarisa myös veks.

juuri sanoin että lapsi on maidolle allerginen ja ei ole saanut puoleentoistavuoten maitoa!

Anteeks kovasti.en lukenut koko ketjua vaan yritin auttaa.

poika oli n. 1,5v. kun putket laitettiin. Sen jälkeen tuli kaksi sitkeätä tulehdusta, mutta viimeisin parani tosi hyvin siten että samaan aikaan kun kuuri aloitettiin, aloitettiin korvien huuhtelut. Kävimme viitenä perättäisenä päivänä korvahuuhtelussa lääkärissä ja sen jälkeen ei ole tulehduksia ollut ainuttakaan! Nyt pojalla ikää 8,5v.
En tiedä olisiko parantunut ilman huuhteluakin mutta ainahan kannattaa kokeilla!

Yhteistyössä