M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä loppui hoitotuki astman takia kun lapsi oli 7v ja aloitti koulun. syynä se että sen ikäinen huolehtii jo itse lääkityksestä, eli ei vaadi aikuista enään =O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä loppui hoitotuki astman takia kun lapsi oli 7v ja aloitti koulun. syynä se että sen ikäinen huolehtii jo itse lääkityksestä, eli ei vaadi aikuista enään =O
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä loppui hoitotuki astman takia kun lapsi oli 7v ja aloitti koulun. syynä se että sen ikäinen huolehtii jo itse lääkityksestä, eli ei vaadi aikuista enään =O
Näinpä....ennen se oli 16v asti.
Kyllä meillä tuo 10veekin vielä vaatii vanhempien "valvovan silmän", ei huolehdi itse juurikaan :/
Tosin itse sitten ottaa, kun vaan muistuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Kuinkahan helposti tuota tukea saa kasteluun?
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Kuinkahan helposti tuota tukea saa kasteluun?
Kun kasteleva lapsi on ollu puoli vuotta lääkärin hoidossa ja on kokeiltu hälytinlaitetta niin muistaakseni silloin. Meillä tällä 5v astmaatikolla just aloitettu yökastelun hoito ja noin lääkäri sanoi. Mutta kun hän saa jo astman takia alinta niin turha kastelun takia enää hakea.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Me asutaan Ruotsin puolella ja täällä molemmat lapset saavat täkäläistä korkeinta hoitotukea. Esikoisella down ja kuopuksella autismi.
Alkuperäinen kirjoittaja Siis täh?!:Ja mulle kun ei ole ikinä tullut mieleenkään, että astma, kastelu tai diabetes olisivat syitä saada vammaistukea. Eikö melkein joka perheestä löydy joku noista?
Alkuperäinen kirjoittaja linnea32:Meidän lapsella vater-assosiaatio ja ylintä tukea saa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mun kuopus, täyttää 6 v maaliskuussa, saa korotettua vammaistukea, syy: kehitysvammaisuus, SI-häiriö ja sydänvika. Mm. ei syö itse eikä pue/riisu ilman apua, puheenkehitys viivästynyt, käyttää yhä vaippaa, on kömpelö, kaatuilee helposti, ei omaa vaarantajua, käden ja silmän yhteistyössä vaikeuksia, itkupotkuraivarit jokapäiväisiä, pyrkii tällöin vahingoittamaan itseään päätä hakkaamalla lattiaan tai seinään, tai muita puremalla ja raapimalla