[QUOTE="vieras";25334691]Ai niin joo, niinhän se meni että sinä et ole tehnyt mitään etkä tekisi mitään, eikä sinun lapsesi huuda tai itke tai m itään, eikä ne käy kaupassakaan, mutta 10 sivua sinä olet aiheesta saanut vängättyä asiaa, vaikka et siitä yhtään mitään tiedäkään eikä sinulle kuulukaan tai sinua pätkääkään kiinnosta, joo niinhän se tosiaan meni....[/QUOTE]
Mä kirjoitin, että "mä en ole se, joka on napannut lapsen kainaloon ja jättänyt ostosten teon siihen. Tai se, joka on sellaista kaikille suositellut".
Sitten sinä (?) mussutat siitä, että eikö ole mun mielestä törkeää jättää kärryt siihen myyjien huoleksi, jne. Ööö? Luetun ymmärtäminen missä?
Ja kun väännän sulle rautalangasta, että en oo koskaan niin tehnyt, niin taas sinä mussutat jotain ihan outoa.
Kyllä mua kovasti kauppareissut kiinnostaa, ja käyn kaupassa lähes päivittäin lasteni kanssa - mutta sitä en tosiaan oo tehnyt, että jättäisin kärryt muiden huoleksi ja kantaisin kiljuvan kakaran ulos, joten multa on turha kysyä että miten niin toimiminen lapsen huudon lopettaa. Sitä kantsii kysyä niiltä, jotka niin toimivat, tai jotka pitävät sitä ratkaisuna lasten kaupassa huutamisiin.