A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pöydästä ei poistuta ennen kuin lautanen on tyhjä!! Meillä on istuttu tuntikausiakin![]()
Tätä ei keinoa ei kannata ikinä käyttää! Tuhoat lapsen "itsesäätelyjärjestelmän" lopullisesti ja lapselle jää ikuinen trauma ruokailusta.
Eikä tämä keino kyllä oikeasti huonosti syvälle tepsikkään.
Ei mulle ainakaan ole mitään traumoja jäänyt eikä sisaruksille... olisin kuulemma elänyt pelkällä maidolla jos valita olisi saanut. Sitäkin kokeiltiin kuulemma ja mooonta päivää meni maidolla. Ja sitten mutsi palasi siihen pakottamiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pöydästä ei poistuta ennen kuin lautanen on tyhjä!! Meillä on istuttu tuntikausiakin![]()
Tätä ei keinoa ei kannata ikinä käyttää! Tuhoat lapsen "itsesäätelyjärjestelmän" lopullisesti ja lapselle jää ikuinen trauma ruokailusta.
Eikä tämä keino kyllä oikeasti huonosti syvälle tepsikkään.
Ei mulle ainakaan ole mitään traumoja jäänyt eikä sisaruksille... olisin kuulemma elänyt pelkällä maidolla jos valita olisi saanut. Sitäkin kokeiltiin kuulemma ja mooonta päivää meni maidolla. Ja sitten mutsi palasi siihen pakottamiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:jotku vaan on pieniruokaisia. näin on meidänkin pian 3v. enkä mä ainakaan oo huolissani. lapsi syö sen minkä jaksaa, ei kukaan voi pakottaa enempää syömään. vaikka ei aterioiden välissä mitään anneta niin syö tosi vähän kerrallaan. eiköhän se lapsi itse tunnista koska se masu on täynnä
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Oisko samanikäisiä sukulais- tai tuttavalapsia jotka on reippaita syömään? Vertaispaine toimii hyvin, jos pöydässä on ruokavieraana hyvin syövä lapsi niin saattaa nirsompikin intoutua maistamaan.
Toinen konsti on ottaa lapsi mukaan ruokaa laittamaan, vaikka sekoittelemaan ja mittaamaan tai kaatamaan, "omatekemää" ruokaa on kiva maistella kun kaikki oikein kehuu kuinka mahtavan hyvää se on.
Pöydästä ei poistuta ennen kuin lautanen on tyhjä!! Meillä on istuttu tuntikausiakin