V
"vieras"
Vieras
Kuinka aktiivisia olette itse seuran toiminnassa? Osallistutteko myyjäisiin, kahvilan pitämiseen tms. ? Ja vielä minkä ikäinen lapsi/lapset harrastaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta onko niitä sitten pakko järjestää ollenkaan, jos ei vapaaehtoisia ole?
Mutta onko niitä sitten pakko järjestää ollenkaan, jos ei vapaaehtoisia ole?
Kuka esim. kioskeja sitten pitää jos ei ole vapaaehtoisia. Kioskilla kumminkin kerätään joukkueelle sitä omaa rahaa.
Oli kyseessä mikä joukkuelaji tahansa kyseessä.
Onko se hirveää, jos ei osallistu mihinkään? Makselee vain kausimaksut ja pysyttelee taka-alalla? Meillä näin sillä mies töissä aamusta iltaan ja minä lapsilauman kanssa kotona. Kuljettaa voin lapsen (10v.) harkkoihin, mutta muuhun toimintaan en ehdi.
Kuka esim. kioskeja sitten pitää jos ei ole vapaaehtoisia. Kioskilla kumminkin kerätään joukkueelle sitä omaa rahaa.
Oli kyseessä mikä joukkuelaji tahansa kyseessä.
Meillä noilla talkootöinä juurikin tuolla Jkl cupissa kerätään rahaa joukkueille ja samalla saadaan kausimaksut pysymään suhteellisen alhaisina. Joten mielellään olen silloin apuna. Se mikä on äärimmäisen ärsyttävää, nii siellä on aina samat vanhemmat ja muut loistaa poissaolollaan. Tuodaan vaan lapset peleihin ja harkkoihin, sit hävitään kun tuhka tuuleen![]()
Meillä noilla talkootöinä juurikin tuolla Jkl cupissa kerätään rahaa joukkueille ja samalla saadaan kausimaksut pysymään suhteellisen alhaisina. Joten mielellään olen silloin apuna. Se mikä on äärimmäisen ärsyttävää, nii siellä on aina samat vanhemmat ja muut loistaa poissaolollaan. Tuodaan vaan lapset peleihin ja harkkoihin, sit hävitään kun tuhka tuuleen![]()