"vieras"
Kuinka aktiivisia olette itse seuran toiminnassa? Osallistutteko myyjäisiin, kahvilan pitämiseen tms. ? Ja vielä minkä ikäinen lapsi/lapset harrastaa?
Siis pakkohan kotiturnauksissa on olla kahviossa, kirjureina, kellossa, kuuluttamassa jne. porukkaa mutta kukaan ei suostu!Mutta onko niitä sitten pakko järjestää ollenkaan, jos ei vapaaehtoisia ole?
Kuka esim. kioskeja sitten pitää jos ei ole vapaaehtoisia. Kioskilla kumminkin kerätään joukkueelle sitä omaa rahaa.Mutta onko niitä sitten pakko järjestää ollenkaan, jos ei vapaaehtoisia ole?
Jokaiselle oma vuoro eikä mitään "vapaaehtoistoimintaa"....Kuka esim. kioskeja sitten pitää jos ei ole vapaaehtoisia. Kioskilla kumminkin kerätään joukkueelle sitä omaa rahaa.
Oli kyseessä mikä joukkuelaji tahansa kyseessä.
Mutta kun muidenkin täytyy maksaa ne kausimaksut ja vielä tehdä teidänkin puolesta talkoot?! Tämä on just ihan hanurista että aina ne yhdet ja samat joutuu kaikki hommat tekemään kun osa on niin vätyksiä!!!Onko se hirveää, jos ei osallistu mihinkään? Makselee vain kausimaksut ja pysyttelee taka-alalla? Meillä näin sillä mies töissä aamusta iltaan ja minä lapsilauman kanssa kotona. Kuljettaa voin lapsen (10v.) harkkoihin, mutta muuhun toimintaan en ehdi.
Minä en ymmärrä tuota, että vanhempien on PAKKO osallistua lapsensa harrastukseen. Mieluummin vaikka korotukset kausimaksuihin, kunhan nuo "pakolliset" talkoohommat jäisivät. Ihmisillä on muutakin hommaa, kuin myydä arpoja ja kahvia monta kertaa vuodessa viikonloppuisin. Itselläni on vaativa työ ja viikonloput haluan olla rauhassa. Sitten selän takana varmasti puhutaan, että se ja se ei tee mitään... Huoh!Kuka esim. kioskeja sitten pitää jos ei ole vapaaehtoisia. Kioskilla kumminkin kerätään joukkueelle sitä omaa rahaa.
Oli kyseessä mikä joukkuelaji tahansa kyseessä.
Minä olen varmaan sitten se, joka häviää tuhkana tuuleen.... Kun on 4 lasta ja olen yh ja työni viikonloppupainotteista niin millään ei repeä enää talkoohommiin. Näin se vaan menee, ikävä kyllä.Meillä noilla talkootöinä juurikin tuolla Jkl cupissa kerätään rahaa joukkueille ja samalla saadaan kausimaksut pysymään suhteellisen alhaisina. Joten mielellään olen silloin apuna. Se mikä on äärimmäisen ärsyttävää, nii siellä on aina samat vanhemmat ja muut loistaa poissaolollaan. Tuodaan vaan lapset peleihin ja harkkoihin, sit hävitään kun tuhka tuuleen
Se on LASTEN harrastus kuitenkin.....itse ainakin mielelläni maksaisin vaikka enemmän, jos ei tarvitsisi osallistua mihinkään....kaikki eivät vain tätäkään ymmärrä!!!Meillä noilla talkootöinä juurikin tuolla Jkl cupissa kerätään rahaa joukkueille ja samalla saadaan kausimaksut pysymään suhteellisen alhaisina. Joten mielellään olen silloin apuna. Se mikä on äärimmäisen ärsyttävää, nii siellä on aina samat vanhemmat ja muut loistaa poissaolollaan. Tuodaan vaan lapset peleihin ja harkkoihin, sit hävitään kun tuhka tuuleen