ai metteekö lasten kanssa telttailemaan keuruulle?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ollaan Keuruulla teltasa. Kuunnellaan sadetta ja rämmitään kurassa.
Joo, me käytiin viemässä teltta sinne jo eilen, kun meillä on aika iso teltta. Poika menee jo tiistaina mun isän ja serkkujensa kanssa, mutta me ehkä sit vasta to tai pe.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:ai metteekö lasten kanssa telttailemaan keuruulle?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ollaan Keuruulla teltasa. Kuunnellaan sadetta ja rämmitään kurassa.
mä mietein että pitäiskö meen tulla käymään siellä kanssa kun veli tulee vaimonsa kanssa.
Juhannus helvetistä siis :saint: tai mulla olis jos taas pitäis appivanhempien seurassa viettää juhannus.Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Saunon, grillaan ja nautin mökillä appivanhempien kanssa
WAU! Hieno idea - ja varmasti ilahduttaa monia!!Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:me tarjotaan taloyhtiön väelle kahvit ja pullat juhannussaunan jälkeen Kotona oltaisiin muutenkin ja pientä piristystä väelle kun kovin vanhaa porukkaa on talossa, eikä monikaan mihinkään lähde juhannukseksi. Jos ei sada, paistetaan vielä lettuja ja tarjotaan ne pihalla kermavaahdon ja mansikkahillon kera...