te, joiden jussia ei sateet pilaa, mitä teette?

  • Viestiketjun aloittaja jussitonna
  • Ensimmäinen viesti
vieras
no normaalisti kun olen töissä ei harmita sateet yhtään. Joskus jopa tunnen pientä vahingoniloa kun mietein kuinka juhannuksen väkisin vapaaksi vaatinutta työkaveria mahtaa harmittaa ja itse saan sentään kivat lisät pyhistä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ollaan Keuruulla teltasa. Kuunnellaan sadetta ja rämmitään kurassa. :D
ai metteekö lasten kanssa telttailemaan keuruulle?
mä mietein että pitäiskö meen tulla käymään siellä kanssa kun veli tulee vaimonsa kanssa.
Joo, me käytiin viemässä teltta sinne jo eilen, kun meillä on aika iso teltta. Poika menee jo tiistaina mun isän ja serkkujensa kanssa, mutta me ehkä sit vasta to tai pe.
 
Ollaan vaan!
Me ollaan kotona. Jos joku sukulaisista tai tuttavista haluaa poiketa, ovat tervetulleita. Käydän varmaan veneilemässä - satoi tai paistoi... Samoin tod.näk. meillä mies ja lapset käyvät vuosittaisessa juhannusjuhlassa, joka on lähisaaressa. Itse viihdyn kotisaaressa :)
Pääosin kuitenkin ollaan vaan ja nautitaan hyvästä ruoasta, ja yhdessäolosta. Duunissa on ollut ihan kamala kiire. Kotonakin olen naputellut dokkareita välillä yöhön asti, ja nytkin on hommat kesken. Koska dokkarit pitää olla valmiina viimeistään tiistaina niin sen jälkeen saa relata - ei edes jaksaisi mitään ohjelmallista juhannusta tämän duunirupeaman jälkeen :(
 
piita-75
me tarjotaan taloyhtiön väelle kahvit ja pullat juhannussaunan jälkeen :) Kotona oltaisiin muutenkin ja pientä piristystä väelle kun kovin vanhaa porukkaa on talossa, eikä monikaan mihinkään lähde juhannukseksi. Jos ei sada, paistetaan vielä lettuja ja tarjotaan ne pihalla kermavaahdon ja mansikkahillon kera...
 
,,,
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
me tarjotaan taloyhtiön väelle kahvit ja pullat juhannussaunan jälkeen :) Kotona oltaisiin muutenkin ja pientä piristystä väelle kun kovin vanhaa porukkaa on talossa, eikä monikaan mihinkään lähde juhannukseksi. Jos ei sada, paistetaan vielä lettuja ja tarjotaan ne pihalla kermavaahdon ja mansikkahillon kera...
WAU! Hieno idea - ja varmasti ilahduttaa monia!!
 

Yhteistyössä