Te, isotissiset naiset!

  • Viestiketjun aloittaja Nolo juttu
  • Ensimmäinen viesti
Nolo juttu
Pakko kysyä, kun itteeni inhottaa, näin runsaan rintavarustuksen omaavana, että alkaako teillä haisemaan tissien väli näin kesäisin? Vaikka monta kertaa päivässä pyyhkii kosteuspyyhkeellä tissien välin, ni ne vaan hautuu ja alkaa löyhkämään tosi ikävälle... Kellään samaa vaivaa ja mitä ihmeen talkkia laittaisin?
 
Mulla vain DD, mutta eipä kyllä ole hajuakaan. Serkkulikalla F ja hän käyttää vauvantalkkia osiin, jotka ei nyt just näy. Yks hyvä on kans laittaa kuumalla liivien sisään pikkuhousunsuojat, niin hiki imeytyy niihin. Toimii muutes. Taikka vaikkapa side, miten vaan. Talkkia kans olen kokeillut ja toimii.
 
no ei ne ainakaan ruusulle tuoksu varsinkaan helteillä täytyy myöntää.mut ei se haju nyt vaatteiden läpi tule ainakaan mulla.en sinne mitään tököttejä laita,et mulla ei kai sit niin paha ongelma....
 
Työäiti
No mun kainolotkaan ei haise, niin ei tissienkään väli. Ei kai sulla ole käytössä kienokuituisia vaatteita, joihin hikihaisut pinttyy? Nehän sitten haisee kahta kauheemmin (esim urheiluvaatteet)
 
ap
Siis ei muualta haiskahda, kun tosta ihan tissikolosta, kun rinnat "liimautuu" yhteen... Vai onko mulla sitten ihan vääränmalliset liivit, ettei vako pääse hengittämään... Ja en nyt viittis mitään siteitä sinne tunkea, sehän se nyt vasta noloa oliskii kun topin alka pilkottais Libresse... =)
 
ap taas
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mulla nuo tissit saa aika kovaan pakkaukseen pistää että vako liimautuis yhteen vaikka tällä hetkellä jotain DD:n ja E:n väliltä, sen verran kainaloissa ovat :LOL:
Tuli vaan mieleen tosta, et onkohan mulla jotenkin sit niin yhteenkasvaneet (ei siis kainalomallit) , että siksi moinen vaiva... =) Kaikkee sitä joutuukin ihminen elämässään miettimään...
 
prööt
Alkuperäinen kirjoittaja ap taas:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mulla nuo tissit saa aika kovaan pakkaukseen pistää että vako liimautuis yhteen vaikka tällä hetkellä jotain DD:n ja E:n väliltä, sen verran kainaloissa ovat :LOL:
Tuli vaan mieleen tosta, et onkohan mulla jotenkin sit niin yhteenkasvaneet (ei siis kainalomallit) , että siksi moinen vaiva... =) Kaikkee sitä joutuukin ihminen elämässään miettimään...
Mä voin sanoo, että mulla haiskahtaa tissiväli jos pääsee hiostaan! On siis toisiinsa liimautuvat melloonit. Ja ei siis haise varsinaisesti hielle vaan...mitäs mä nyt sanoisin.."tissivälille". Kehtaanpa tässä tunnustaa, että joskus työnnän sormen tissien väliin ja haistan mille haisoo. Ja tästä on tullut melkeinpä tapa. Mieskin huomautti *häpee*
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap taas:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mulla nuo tissit saa aika kovaan pakkaukseen pistää että vako liimautuis yhteen vaikka tällä hetkellä jotain DD:n ja E:n väliltä, sen verran kainaloissa ovat :LOL:
Tuli vaan mieleen tosta, et onkohan mulla jotenkin sit niin yhteenkasvaneet (ei siis kainalomallit) , että siksi moinen vaiva... =) Kaikkee sitä joutuukin ihminen elämässään miettimään...
Mä oon aina haaveillu semmosesta kauniista tissivaosta, nyt sen saa aikaseks ku imetän änkeytymällä aivan liian pieniin vaatteisiin! :D Nää on aika erillään.

Kyllä, kaikkea sitä joutuu ihminen miettimään. Mä en meinaa löytää liivejä itselleni ku noi alkaa tuolta kainalosta ja kaikki liivintekijät olettaa, että tissit ovat edessä! =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja ap taas:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mulla nuo tissit saa aika kovaan pakkaukseen pistää että vako liimautuis yhteen vaikka tällä hetkellä jotain DD:n ja E:n väliltä, sen verran kainaloissa ovat :LOL:
Tuli vaan mieleen tosta, et onkohan mulla jotenkin sit niin yhteenkasvaneet (ei siis kainalomallit) , että siksi moinen vaiva... =) Kaikkee sitä joutuukin ihminen elämässään miettimään...
Mä oon aina haaveillu semmosesta kauniista tissivaosta, nyt sen saa aikaseks ku imetän änkeytymällä aivan liian pieniin vaatteisiin! :D Nää on aika erillään.

Kyllä, kaikkea sitä joutuu ihminen miettimään. Mä en meinaa löytää liivejä itselleni ku noi alkaa tuolta kainalosta ja kaikki liivintekijät olettaa, että tissit ovat edessä! =)
Et sinä tälläsiä haluu... kaupanpäällisiksi saisit siis hajut mukaan!
 
minä taas
Alkuperäinen kirjoittaja prööt:
Alkuperäinen kirjoittaja ap taas:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mulla nuo tissit saa aika kovaan pakkaukseen pistää että vako liimautuis yhteen vaikka tällä hetkellä jotain DD:n ja E:n väliltä, sen verran kainaloissa ovat :LOL:
Tuli vaan mieleen tosta, et onkohan mulla jotenkin sit niin yhteenkasvaneet (ei siis kainalomallit) , että siksi moinen vaiva... =) Kaikkee sitä joutuukin ihminen elämässään miettimään...
Mä voin sanoo, että mulla haiskahtaa tissiväli jos pääsee hiostaan! On siis toisiinsa liimautuvat melloonit. Ja ei siis haise varsinaisesti hielle vaan...mitäs mä nyt sanoisin.."tissivälille". Kehtaanpa tässä tunnustaa, että joskus työnnän sormen tissien väliin ja haistan mille haisoo. Ja tästä on tullut melkeinpä tapa. Mieskin huomautti *häpee*
No, ihan kun minä! Kiva et muutki!
 
Rintojen väli ei haise, mutta rintojen alta haisee välillä. Ei hieltä vaan sellaiselta... ummehtuneelta. Helle varsinkin ja hiki tekevät sen. Talkki auttaa ja puuvillaiset rintaliivit, samoin joskus laitan dödöä rintojen alle kun tiedän että hikoilen tai kuuma päivä.
 
Riippuu paljon liivistä ja mallista.
Mulla on ollut sellasia tissiliivejä, joissa tissit on pakkautuneet yhteen ja ovat sit tossa "tyrkyllä", Nyt parhaat liivit mitä omistan pitää tissit ojennuksessa ja omilla paikoillaan eikä ne liimmaannu todellakaan yhteen. Johtusko et nyt on oikeen kokoset liivit?
 
kiitos
ihanaa että täällä on muitakin isotissisiä ku mä oon luullu et mä oon ainoo:)pelastitte ketjulla mun illan..ja kertokaapa joku mistä löytäis suht edukkaasti isoja liivejä jos tiiätte?
 

Yhteistyössä