niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Salattujen tietojen takia ei kannata kyseenalaistaa. Mulla on ollut jo vuosikausia salaiset tiedot, puh nro, auton tiedot, kaikki on salaisia. Johtuu siitä että entinen nimi oli tosi harvinainen, ja ammatin puolesta joutuu tekemisiin vähän kaikenlaisen väestönosan kanssa. En todellakaan halua jotain hulluja omani, tai vaikka vanhempieni oven taakse riehumaan...Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Tuon takia mä tongin aina selville myyjän kaikki tiedot, selvitän enirosta ja kyseenalaistan jos on salatut tiedot esimerkiksi. Ja tutkin aina, minkälainen kirjoitushistoria ko. myyjällä on, mitä kirjoittaa, mihin ja kuinka monta viestiä on takana. Vielä en ole joutunut huijatuksi. Onneksi täällä on kuitenkin toimiva ja tehokas puskaradio, jota kannattaa käyttää jos huijatuksi joutuu!!
Mutta asiaan. Mä olen joutunut huuto.netissäkin huijatuksi, ja vielä sellaisen ihmisen taholta jolla oli toistasataa positiivista palautetta. Sain tavaran ilman poliisiakin, mutta paha maku jäi.
Mulla samoin kun muillakin perheenjäsenilläni kaikki tiedot salaisia minun työni takia.