Täytyy nyt kehua S-markettia yhdessä asiassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä plussakortilla saa hyviä tarjouksia monesti cittarista, esim vaipat ovat olleet monesti tarjouksessa paljon halvempia mitä prisman tarjouksessa. Vaikka vankkumaton s-ryhmän asiakas olenkin. Ykkösbonuskorttia mulla ei ole eikä tule, ihan turha.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Kun mun mielestä just kaikki perus elintarvikkeet (liha, maito, juusto...) on Prismassa halvempia kuin sittarissa tai Euromarketissa. Sittariinkin kannattaa mennä ainoastaan vaikkapa mammuttimarkkinoiden huipputarjousten perässä ja jättää kaikki muu ostamatta. Muuten ei säästä. :snotty:

Cittarit ja ylipäätään K-kaupat on kiistatta niitä kalleimpia. Tosin heilläkin on omat etunsa, Pirkka- merkki on hyvä ja edullinen, samoin Euroshopper.

Mutta siis hintatasoltaan nuo keskon putiikit painii ihan eri sarjassa kuin kilpailijansa.

täällä ainakin mulla menee vähemmän rahaa cittariin kuin prismaan. johtuuko sitten siitä, että meillä on paljon allergisia ja tarvitaan erikoistuotteitakin.

Meillä näin nyt.. paljonko olis tullut s-bonusta?
YkkösBonus-jakso alkoi: 01.05.2008
YkkösBonus-jakso päättyy: 30.04.2009
Ostot 31.05.2008 mennessä: 1091,80?
Bonusta kertynyt: 9,50?
Edellinen YkkösBonus-jakso alkoi: 01.05.2007
Edellinen YkkösBonus-jakso päättyi: 30.04.2008
Ostot edellisellä jaksolla: 21484,92?
Bonusta kertyi: 1094,50?

Nyt alkoi kuulkaa sen verran vaivaamaan että teinpä vähän laskelmia...

Tässä ostokset vuodessa, kertynyt bonus ja s-etu:

3600 ? - 54,50 - 72,00
6000? - 135,00 - 180,00
7200 ? - 213,00 - 252,00
9600? - 282,00- 432,00
10800?- 390,00 - 540,00
15000? - 660,00- 750,00
18 000 ? - 990,00 - 900,00

Eli: pienimmissä ostoksissa tuo takaisin saatu raha ei paljoa heitä, vaikkakin S-etukortti on pikkuisen parempi. Kymppitonnin molemmin puolin S-etukortti on jo ihan kohtuupaljon parempi kuin Ykkösbonus. Isoissa ostoksissa, eli 15 000?:sta eteenpäin on Ykkösbonuskortti parempi.

Muistan tehneeni joskus vertailun plussakorttiin ja siitä saatu raha oli murto-osa siihen mitä taas Ykkösbonuksella saa. Täytyy myös muistaa että Ykkösbonus on maksuton ja jos taas liittyy Tradekan jäseneksi (muutama kymppi vuodessa), niin siitä on taas omia etuja.

Joku kirjoitti että yhteistyökumppaneita on lähtenyt Ykkösbonukselta. Tuo on totta, Iffin tilalle tuli kuitenkin Lähivakuutus ja yhteistyökumppaneita on siis tullut paljon myös lisää =)

Oli muuten broiskupihvit hyviä B) . Ja aloin miettimään että tuo sama kilohinta on siis kaikissa Tradekan putiikeissa. Eli onhan tuo Siwassa ihan edullinen hinta kuitenkin =)

mulle ei ole valjennut miten tuo s-bonus toimii. täälä pitäisi liityä s- marketin asiakasomistajaksi ja maksaa 100 euroa ennekuin alkaa bonukset kertyyn. eipä ole tullut liityttyä. kaikki siitä vaahtoo että olis edullista liittyä.

Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä:
mulle ei ole valjennut miten tuo s-bonus toimii. täälä pitäisi liityä s- marketin asiakasomistajaksi ja maksaa 100 euroa ennekuin alkaa bonukset kertyyn. eipä ole tullut liityttyä. kaikki siitä vaahtoo että olis edullista liittyä.

Mun käsittääkseni S-etukortin saa myös edullisemmin. Silloin tosin täytyy kerryttää joku tietty summa ennen kuin bonusta alkaa kertymään.

Me hankittiin s-bonus -kortti ennen s-pankin perustamistan. Ajateltiin, että helppoa, kun Prismasta saa kaiken. Nyt sitten pitäisi alkaa s-pankin asiakkaaksi, jotta voidaan bonuksia käyttää. Bonusta ei ole kertynyt vielä omaan pussiin, vaan maksellaan sitä 100 euron jäsenmaksua noilla vielä pitkään. Meidän perhe on jo kolmen pankin asiakas, ja s-pankki olisi sitten se neljäs. Muutenkaan en ymmärrä tuota s-bonus systeemia. Mies on pääkortin haltija eikä hänkään ole vaivautunut ottaan selvää asioista.

Ykkösbonusta meillä on kerätty monta vuotta. Toukokuussa saimme 230 euron edestä puhdasta rahaa. Tuntuu hyvältä saada kerralla tuollainen summa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Kun mun mielestä just kaikki perus elintarvikkeet (liha, maito, juusto...) on Prismassa halvempia kuin sittarissa tai Euromarketissa. Sittariinkin kannattaa mennä ainoastaan vaikkapa mammuttimarkkinoiden huipputarjousten perässä ja jättää kaikki muu ostamatta. Muuten ei säästä. :snotty:

Cittarit ja ylipäätään K-kaupat on kiistatta niitä kalleimpia. Tosin heilläkin on omat etunsa, Pirkka- merkki on hyvä ja edullinen, samoin Euroshopper.

Mutta siis hintatasoltaan nuo keskon putiikit painii ihan eri sarjassa kuin kilpailijansa.

mutta keskolla hinnat päättääkin kauppiaat, että jossain saattaa k-kaupat olla paljonkin halvempia kuin kilpailijansa ja jossain muualla taas toisinpäin.

Keskon työtekijänä voin todeta, että erittäin monet tuotteet on ketjun hinnoittelemia, eikä niitä pysty kauppias muuttamaan vaikka kuinka yrittäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja timantit:
Meillä näin nyt.. paljonko olis tullut s-bonusta?
YkkösBonus-jakso alkoi: 01.05.2008
YkkösBonus-jakso päättyy: 30.04.2009
Ostot 31.05.2008 mennessä: 1091,80?
Bonusta kertynyt: 9,50?
Edellinen YkkösBonus-jakso alkoi: 01.05.2007
Edellinen YkkösBonus-jakso päättyi: 30.04.2008
Ostot edellisellä jaksolla: 21484,92?
Bonusta kertyi: 1094,50?

boldatuille s-bonusvastineet:

ostot 1091,80 ? s-bonukset 5% eli 54,59 ?

ostot 21484,92 ? s-bonukset 5% eli 1074,246 ?

Mun käsittääkseni S-etukortin saa myös edullisemmin. Silloin tosin täytyy kerryttää joku tietty summa ennen kuin bonusta alkaa kertymään.

Juu voi maksaa 20 euroa siitä ensin ja loput kerryttää sitten ponuksilla.

Ja sanottakoon vielä sekin, että vaikka olen k-kaupan leivissä ja saan henkilökuntaedun (joka on naurettavan pieni meidän kaupassa), tulee silti halvemmaksi asioida prismassa.

Juu mutta saat sen 100 ? takasin kun lopetat suhtees sinne ja palautat kortin.

Käykää lidlissä niin säästyy hermo ja rahat. Ei tarvii laskea bonuksia ja meillä ainaki ostoskassin hinta on hämmästyttävän paljon pienempi kun missään tavallisessa kaupassa.

Alkuperäinen kirjoittaja lidlmama:
Käykää lidlissä niin säästyy hermo ja rahat. Ei tarvii laskea bonuksia ja meillä ainaki ostoskassin hinta on hämmästyttävän paljon pienempi kun missään tavallisessa kaupassa.

Tähän mun on vastattava että helvetissä on kylmä ennen kuin musta tulee Lidlin asiakas :)

Alkuperäinen kirjoittaja lidlmama:

Tähän mun on vastattava että helvetissä on kylmä ennen kuin musta tulee Lidlin asiakas :)

Miks, jos saan kysyä?

Yhteistyössä