Täytyy nyt kehua S-markettia yhdessä asiassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Minä vannoutunut Tradekalainen kävin tänään S-marketista hakemassa grillattavaa. Tulikin ostettua vaikka mitä (ei muuten kannattais mennä nälkäisenä kauppaan :ashamed: ), mutta siis pointti: ostin kilon Kariniemen broiskupihvejä. Pakkauksessa oli siis tasan kilo ja hinta 6,95.

Kotona huomasin että Tradekalla on nyt sentinvenytysviikot ja mainostivat samaa broiskupihviä. Ykkösbonustarjouksella kilohinta 7,95. Ja tämä siis ns. "sisäänvetotuotteena" eli niitä halvimpia tarjouksia :o

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
voi turkilmas... miten sie tulet niin jäläkijunassa... tradekan kaupathan on niitä KALLIIMPIA kauppoja... :hug: :D

Äläs kuule rupee...katos kun mä satun tietämään että Euromarketit ja Prismat on hintatasoltaan hyvinkin samoissa :kieh: .

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
voi turkilmas... miten sie tulet niin jäläkijunassa... tradekan kaupathan on niitä KALLIIMPIA kauppoja... :hug: :D

Äläs kuule rupee...katos kun mä satun tietämään että Euromarketit ja Prismat on hintatasoltaan hyvinkin samoissa :kieh: .

no joka kerta ko mie teen sitä euromarket vs. prisma - vertailua niin miun ostoskori maksaa AINA euromarketissa enemmän, jopa 20% enemmän :o

niin mutta joo... tietty se merkittee paljonki että mitä sieltä ostaa... jos miun ostoskoriin kuuluu semmosia tuotteita jotka on aina euromarketissa kalliimpia mutta prismassa halvempia... ?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Juu ne ovat kalliita. Vaihda suosiolla toiseen ketjuun, saat paaaljon paremmat bonuksetkin.

Hitto kun ei pidä tuokaan paikkaansa. Kun siis S-ryhmällä ja Tradekalla on täysin sama bonusprosentti |O

niin mutta eikös tradekalla oo se bonusten kertymiskausi? s-ryhmällä semmosta ei oo... eli se prosentti paljoakaan lohduta jos ei sitä tiettyä summaa saa sen kertymiskauden aikana kokoon :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja :
Juu ne ovat kalliita. Vaihda suosiolla toiseen ketjuun, saat paaaljon paremmat bonuksetkin.

Hitto kun ei pidä tuokaan paikkaansa. Kun siis S-ryhmällä ja Tradekalla on täysin sama bonusprosentti |O

näinpä...mutta sulla vain yksi tuote... paljonkos ässällä maksoi banaanit? kahvi?

no joka kerta ko mie teen sitä euromarket vs. prisma - vertailua niin miun ostoskori maksaa AINA euromarketissa enemmän, jopa 20% enemmän :o

niin mutta joo... tietty se merkittee paljonki että mitä sieltä ostaa... jos miun ostoskoriin kuuluu semmosia tuotteita jotka on aina euromarketissa kalliimpia mutta prismassa halvempia... ?

mulla taas päinvastoin tai siis ite osta tradekalta ja käytetään miehen sikoa prismalla niin kun katon tuotteita mitä me käytetään niin siellä on kalliimpaa :/

Euromarketit on vajaan vuoden sisällä laskeneet tosi paljon hintojaan ja pitää niitä ihan tarkoituksella alhaalla. Muutaman kerran on ollut hinnat edullisempiakin kuin Prismalla (siis kun on sellainen hintavertailusetä on käynyt ja näin kertonut =) )

Tosin Euromarketin oma merkki Eldorado saattaa olla kalliimpi kuin Prisman Rainbow...sekin ainakin vaikuttaa.

Tuosta bonuksesta: juu se kertymäkausi on tosiaan vuoden, eli siinä mielessä mun mielestä myös tuo S-etukortti on parempi (kun siis bonusprossa määräytyy kerran kuussa).

Mutta mä keskitän ostoksia Ykkösbonuskortille ja kerran vuodessa saan ihan kivan potin. Eli keskittämällä kyllä pääsee hyvinkin korkealle prossalle. Ja samahan se on tietty S-etukortin kanssa. Siis että eipä sieltäkään mitään irtoa jos ei keskitä.

Kun mun mielestä just kaikki perus elintarvikkeet (liha, maito, juusto...) on Prismassa halvempia kuin sittarissa tai Euromarketissa. Sittariinkin kannattaa mennä ainoastaan vaikkapa mammuttimarkkinoiden huipputarjousten perässä ja jättää kaikki muu ostamatta. Muuten ei säästä. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Kun mun mielestä just kaikki perus elintarvikkeet (liha, maito, juusto...) on Prismassa halvempia kuin sittarissa tai Euromarketissa. Sittariinkin kannattaa mennä ainoastaan vaikkapa mammuttimarkkinoiden huipputarjousten perässä ja jättää kaikki muu ostamatta. Muuten ei säästä. :snotty:

Cittarit ja ylipäätään K-kaupat on kiistatta niitä kalleimpia. Tosin heilläkin on omat etunsa, Pirkka- merkki on hyvä ja edullinen, samoin Euroshopper.

Mutta siis hintatasoltaan nuo keskon putiikit painii ihan eri sarjassa kuin kilpailijansa.

sen enempää perehtymättä aiheeseen...olen käsittänyt että ykkösbonusta saa 9? kun ostaa 1000? ,onko näin?
Ja jos ostan s-marketista ( tms. s-ketjusta ) 500? niin saan noin 16?.

Eikös sitä s-bonusta silloin kerry enemmän? :/

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:

Cittarit ja ylipäätään K-kaupat on kiistatta niitä kalleimpia. Tosin heilläkin on omat etunsa, Pirkka- merkki on hyvä ja edullinen, samoin Euroshopper.

Mutta siis hintatasoltaan nuo keskon putiikit painii ihan eri sarjassa kuin kilpailijansa.

mutta keskolla hinnat päättääkin kauppiaat, että jossain saattaa k-kaupat olla paljonkin halvempia kuin kilpailijansa ja jossain muualla taas toisinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja asian vierestä:
sen enempää perehtymättä aiheeseen...olen käsittänyt että ykkösbonusta saa 9? kun ostaa 1000? ,onko näin?

En tiedä tuosta S-etukortista. Ykkösbonuskortista oot kuitenkin oikeassa. Mutta maksimiprossa on molemmissa korteissa sama (5%). Ykkösbonuksessa tuo bonus kasvaa melko runsaastikin mitä korkemmalle mennään bonusportaikossa (eli mitä enemmän ostoksiasi keskität).

Saattaa kyllä hyvin olla mahdollista että S-etukortilla saa enemmän pienistä ostoksista kuin Ykkösbonus-kortilla.

Alkuperäinen kirjoittaja asian vierestä:

En tiedä tuosta S-etukortista. Ykkösbonuskortista oot kuitenkin oikeassa. Mutta maksimiprossa on molemmissa korteissa sama (5%). Ykkösbonuksessa tuo bonus kasvaa melko runsaastikin mitä korkemmalle mennään bonusportaikossa (eli mitä enemmän ostoksiasi keskität).

Saattaa kyllä hyvin olla mahdollista että S-etukortilla saa enemmän pienistä ostoksista kuin Ykkösbonus-kortilla.

Juu,ja en tosiaan muistanut että sitä ykkösbonustahan kerätään vuosi. =)

Useat liikkeet lopettaneet yhteistyön ykkösbonuksen kanssa. Viimeisin taitaa olla If joka siirtyi s-bonuksiin. Olin ennen Valintatalon kanta-asiakas , mutta nyt olen tyytymätön Valtsun tarjontaan ja siirryin kokonaan S-marketin asiakkaaksi. Mielestäni saan enemmän bonusta nyt kuin ykkösbonus asiakkaana.

Noh, meillä molemmat kortit, ja minä käytän S-rhmää ja mies Tradekaa. Ostot meillä on liki samat, pikkasen enemmän menee S-ryhmän puolelle. Viime vuonna saatiin Bonuksia S-ryhmältä noin 1300 ?, ja Ykkösbonus oli kämäset 500 ?. Eli kyllä ero on selvä. Toki esim. tässä kuussa on keskitetty S-rhmään kun on tuplabonukset (siis toukokuussa oli...)

Yhteistyössä