M
Marilii
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieeras:Ihan hyvä ettei myynyt. Luvat olis menny jos olisit ollu testiasiakas..
Sitä kun ei vaan pysty myymään vaikka myyjä oliskin hyväntahtoinen ja möisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieeras:Ihan hyvä ettei myynyt. Luvat olis menny jos olisit ollu testiasiakas..
Alkuperäinen kirjoittaja +++:Mä olen ymmärtänyt, että kassakone ei anna lyödä kassaan alkoholia ennen ysiä. Eli vaikka kassa olisi halunnut myydä, niin se ei olisi pystynyt..
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:tai se olis antnut ne ja lyönyt vasta klo 9 kassaann. tätäkin tapahtuu, varsinkin pikkukaupoissa
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja +++:Mä olen ymmärtänyt, että kassakone ei anna lyödä kassaan alkoholia ennen ysiä. Eli vaikka kassa olisi halunnut myydä, niin se ei olisi pystynyt..
tai se olis antnut ne ja lyönyt vasta klo 9 kassaann. tätäkin tapahtuu, varsinkin pikkukaupoissa
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:tossa meidän lähikaupassa ei myyty deekulle sixpäkkiä 2 min ennen ysiä. piti odottaa et kassan kello on tasan ysi.
hyvä et ollaan tarkkoja
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja +++:Mä olen ymmärtänyt, että kassakone ei anna lyödä kassaan alkoholia ennen ysiä. Eli vaikka kassa olisi halunnut myydä, niin se ei olisi pystynyt..
tai se olis antnut ne ja lyönyt vasta klo 9 kassaann. tätäkin tapahtuu, varsinkin pikkukaupoissa
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja +++:Mä olen ymmärtänyt, että kassakone ei anna lyödä kassaan alkoholia ennen ysiä. Eli vaikka kassa olisi halunnut myydä, niin se ei olisi pystynyt..
Ei ole varaa leikkiä joidenkin janoisten takia! En halua menettää työpaikkaa ja joutua tukiaisten varaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:joissakin tapahtuu tiedän itsekin yhden.
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:tossa meidän lähikaupassa ei myyty deekulle sixpäkkiä 2 min ennen ysiä. piti odottaa et kassan kello on tasan ysi.
hyvä et ollaan tarkkoja
Se on laki,joka sanoo ajan ei se vittumainen myyjä. Jos sattuu kaks min ennen ysiä myymään ja jonossa sattuu olemaan alkon tarkastaja, niin se on siinä! Eli alkon myynti loppuu kokonaan tietyksi ajaksi....sankotioita paukkuu ja myynnin menetystä eli PAKKO olla tarkkana. Ei kukaan myyjä halua ottaa tuommoista omalle niskalle!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se olis kyllä ihan hirveetä jos se deeku sais ne kaljat esim kahdeksalta ysin sijaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä:joo ei kassa pysty lyömään sitä konellee minuuttiakaan ennen kello yhdeksääAlkuperäinen kirjoittaja +++:Mä olen ymmärtänyt, että kassakone ei anna lyödä kassaan alkoholia ennen ysiä. Eli vaikka kassa olisi halunnut myydä, niin se ei olisi pystynyt..
Kyllä voi, mutta siinä menee äkkiä kaupalta luvat myydä alkoholia, kun siitä kerran on ihan laki olemassa, että sitä saa myydä vain kello 9.00-21:00 välisenä aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:no voi väkä väkä väkä..ois ajoittanu kauppaan menemisen niin et saa ne siiderit ostettua varsinkin kun tiesi ettei kerran aikasemmin onnistu..ja luulis et pellolle menevät äijät osaa itekki vähän sitä ruokaa katella ettei ihan uusavutonta sakkia ole 10 minutiks