Mä haluan käynnistää vähän vallankumousta tällä saralla! Mikään ei oo kamalampaa synttäripöydässä kun rahkalla tai kermavaahto/piltti/banaani yhdistelmällä täytetty kakku!! Päälle on räkäisty ylivatkattu kermavaahto ja puolet kaupan irtokarkkivalikoimasta. Mä löysin itse erään leipomokaupan sivut,tein siellä olleen moussetäytteen ja paluuta entiseen ei enää ollu. Tota mousse täytettä käyttää ihan amattileipurit.Siitä siirryin voikreeminteon opetteluun ja nyt pystyn tekemään kakkuja jotka näyttää kauniille ja maistuu hyvälle. Mä en todellakaan ole mikään jauhopeukalo ja tää mun innostus lähti siitä kun mummo teki joka ikiseen sukujuhlaa samanlaisen kakun; Täytteenä oli aina mansikkahilloa tai banaania ja jotain epämääräistä pilttiä sekä kermavaahtoa..päälle tuli lössähtäneitä pakastemansikoita ja sitä kivikovaksi hakattua kermavaahtoa..ilmoiti eräissä juhlissa että minä tee seuraavan kakun ja niin tein ja se oli menestys! Nyt osaan käyttää jo sokeritaikinaa kuorrotuksen tekemiseen ja pystyn tekemään fantasiakakkuja..kerta kerralla aina hienompia. Kiva aina kattoo sukulaisten juhlissa kun rahkakakut jää kerta toisensa jälkeen syömättä.